איך מעלים מוצרים למערכת מרצ'נט סנטר של גוגל

מהו Google Merchant Center?

Google Merchant Center היא מערכת המסייעת לעסקים להעלות ולנהל את המוצרים שלהם בגוגל שופינג. לאחר הגדרת חשבונך, תוכל להעלות את פרטי המוצר והתמחור שלך ל-Merchant Center.

ה-Merchant Center הוא שירות חינמי עבור רוב העסקים. זה נועד לעזור לך ליצור פיד נתוני מוצרים שיקל על אנשים למצוא ולקנות את המוצרים שלך ב-Google שופינג.
למידע נוסף על איך מעלים מוצרים למערכת מרצ'נט סנטר של גוגל ומרצ'נט סנטר נא לבדוק כאן: merchantcenter.co.il

Google Merchant Center הוא שירות Google Ads שניתן להשתמש בו כדי להעלות מוצרים לפרסום מקוון.

Merchant Center הוא מרכז מרכזי לכל מוצרי Google Ads שלך, כולל המודעות ופרטי המוצר שלך. אתה יכול להשתמש ב-Merchant Center כדי להעלות ולנהל את המוצרים שלך, ליצור מודעות ולהגדיר קמפיינים, לעקוב אחר ביצועים ועוד.

חלק זה יעסוק כיצד להעלות מוצרים למערכת Merchant Center.

שלב 1: מצא את המוצר שברצונך להוסיף בממשק Google Ads

שלב 2: לחץ על כפתור "הוסף" בחלק העליון של התיבה עם שם המוצר

שלב 3: בחר "העלה מוצר" מהתפריט הנפתח

שלב 4: עקוב אחר ההוראות להעלאת המוצר שלך

למה לפתוח חנות מקוונת?

זה לא סוד שגוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר על פני כדור הארץ. יש לו יותר משני מיליארד משתמשים פעילים והוא אחראי ליותר מ-90% מהחיפושים בנייד.

כאשר אתה פותח חנות מקוונת, אתה יכול לנצל את כל התכונות הללו שגוגל מספקת למשתמשים שלה. אתה יכול לנצל את הקמפיינים החינמיים של Google AdWords ולקבל תנועה לאתר שלך מבלי להוציא שקל על מודעות. אתה יכול גם להשתמש בכלי החזק של Google Analytics כדי לראות איך המבקרים שלך מתנהגים באתר שלך ולבצע אופטימיזציה של החוויה שלהם בהתאם.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על איך אתה יכול לפתוח חנות ולהשתמש בכלים אלה, קרא את המאמר הזה: http://www.google.com/intl/iw/policies/terms/.

מהן השיטות המומלצות ליצירת פיד מוצרים של Google?

Google Merchant Center הוא פלטפורמה שבה סוחרים יכולים להעלות את עדכוני המוצרים שלהם. זהו מקום שבו גוגל סורקת מוצרים ומאפשרת לאנשים לקנות אותם.

ישנן שתי דרכים ליצור עדכון מוצרים:

– העלה את הפיד באופן ידני על ידי העלאת הנתונים ישירות ל-Merchant Center.

– השתמש בספק שירותי פיד אוטומטי, כמו Feedify, שידאג להעלות את הפיד שלך ברקע.

אם אתה בעל עסק, עליך להיות בעל חשבון Google Merchant Center כדי למכור את המוצרים שלך באינטרנט. Google Merchant Center הוא פלטפורמה המשמשת את המוכרים להעלאת פרטי המוצר שלהם, כמו תמחור ומלאי.

ישנן שתי דרכים להעלות מוצרים למערכת Google Merchant Center: יצירת פיד מוצרים או בניית פיד מקובץ CSV קיים.

שלב 3: מידע מוצר ותמחור

מאמר זה יתמקד בתהליך העלאת מוצרים למערכת Google Merchant Center. השלבים הבאים ילוו אותך בתהליך, צעד אחר צעד.

שלב 1: צור חשבון Google וודא שאינך מחובר לחשבון האישי שלך כאשר אתה מתחבר לחשבון הסוחר שלך בגוגל.

שלב 2: ודא את הבעלות שלך על המוצר על ידי מתן קוד UPC או מספר ISBN.

שלב 3: ספק מידע תמחור עבור כל פריט, כולל אפשרויות להנחות כמות ועלויות משלוח.

שלב 4: הוסף כל פרטי מוצר נוספים להשלמת הרישום שלך, כגון מידות ומשקל, צבע, סוג חומר או הוראות טיפול.

שלב 4: הגדרת משלוח

בחלק זה, גוגל תראה לך כיצד להגדיר משלוח עבור מוצר. על מנת לעשות זאת, עליך ליצור פרופיל משלוחים ספציפי למוצר. הסיבה לכך היא שמוצרים שונים דורשים תעריפים וכללים שונים.

ראשית, לחץ על הכרטיסייה "משלוח" בחשבון Merchant Center שלך. תראה שני חלקים: "פרופילי משלוח" ו"הגדרות משלוח".

לאחר מכן, תרצה ללחוץ על כפתור "הגדר פרופיל חדש" בקטע "פרופילי משלוח". כאן תוכל לתת שם לפרופיל שלך ולאחר מכן לבחור לאיזה סוג משלוח הוא חל עליו (כגון UPS Ground).

לאחר מכן, ניתן להוסיף מידע נוסף כגון משקל ומידות האריזה או כל הוראות טיפול מיוחדות אחרות שעלולות לחול (כגון קירור).

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

בעיות אינסטלציה נפוצות שאפשר להימנע

גילוי בעיות אינסטלציה נפוצות והבנת אופני המניעה שלהן יכולים לחסוך זמן וכסף. כמו כן, בחירה נכונה של שירות אינסטלציה מתאים לפרויקט שלך היא מפתח להצלחה. 

בעיות אינסטלציה נפוצות שאפשר להימנע

גילוי בעיות אינסטלציה נפוצות והבנת אופני המניעה שלהן יכולים לחסוך זמן וכסף. כמו כן, בחירה נכונה של שירות אינסטלציה מתאים לפרויקט שלך היא מפתח להצלחה.