פרסום בפייסבוק עם רימרקטינג אפקטיבי והתאמת קהלים

פרסום בפייסבוק עם רימרקטינג אפקטיבי והתאמת
קהלים

פרסום
בפייסבוק דורש מודעות מועצבות, תמונות רלוונטיות לקמפיין, מודעות קריאות ומעניינות,
כאלו שימשכו את הגולשים גם להקליק על המודעה,

 גלישה
ממושכת ורכישת המוצר או השירות.

אך
גם כשמודעות מעוצבות מעולה, ענייניות ואף מכילות מוצר או שירות ממש כדאיים, סביר
להניח ורוב הסיכויים שפרסום בפייסבוק וקמפיינים ממומנים יפיקו את המיטב רק לאחר
טרגוט והתאמת קהלים כמה שיותר מדוייקים ורימרקטינג נכון.

 

ללא טרגוט נכון, קמפיין מודעות בפייסבוק עלול לפספס את המטרה,
לבזבז את הכסף והאנרגיה.

מה זה רימרקטינג בפייסבוק ואיך להתאים קהלים?

משמעות
הרימרקטינג בפייסבוק הוא שניתן לטרגט אנשים בפייסבוק לפי התנהגות הגלישה שלהם
באינטנרט, כולנו רואים וחווים זאת בגלישה היומיות שלנו, מוצר שהתעניינו לגביו כמו
בגד או מוצר חשמל, 'לפתע' יופיע במודעה לאחר מכן בפייסבוק שלנו מאותו אתר או
מוצרים דומים מאתרים אחרים.

זה
קורה בזכות קוד פיקסל של פייסבוק, שניתן להטמיע אותו באתר העסק, וקוד זה עוקב אחרי
גלישה ושהות הגולשים באתר ויכול לפנות אליהם ולעשות פרסום חוזר בדרכים שונות
ומגוונות, כמו למשל, דרך האיימל, דרך גלישה באתרים אחרים וגם דרך הרשתות החברתיות
כמו מודעות בפייסבוק.

 

רימרקטינג בפייסבוק מסייע להגיע לקהלים הרצויים, ע"י
טרגוט ופילוח קהל נכון, תוכלו לצפות בהמרות ולהינות מתוצאות חיוביות עבור קמפיין ופרסום
בפייסבוק.

פילוח
קהלים מתבצע בעזרת כלים הנמצאים לרשותינו בפייסבוק ומאפשר לנו לטרגט כל קהל שנבחר
ע"י קרטריונים שונים כמו איזור דמוגרפי, תחומי עניין, גיל ואף קרטריונים ספציפיים
יותר.

אל
תלכו לאיבוד מהר מדי, אפשר לעשות את זה לאט, בזהירות ולהשיג תוצאות מהירות,
ע"י התאמת קהלים בפייסבוק שהיא אפשרות טרגוט טובה וזה עובד כך:

קהל מותאם אישית

חשיפת
המודעות יהיו בעבור קהלים אשר נקבעו מראש בעזרת כתובות האיימל ומספרי טלפונים של
גולשים מסויימים, המודעות יתפרסמו רק עבורם, כך יהיה ניתן לבחור בקפידה את האנשים אותם
תרצו שהמודעות שלכם יגיעו אליהם.

 

קהל
דומה
(look alike)

קהל
דומה הוא קהל שדומה לקהל המקורי שנבחר ומתבצע ע"י זיהוי של פייסבוק באמצעות תכונות
משותפות של גולשים כמו תחומי עניין ומיקום דמוגרפי, ככל שקהל המקורי והמותאם אישית
הוא קהל איכותי, יהיה סיכוי להיחשף לקהלים דומים במימדים רחבים יותר.

על מנת
להביא לאחוזי הצלחה יחסית גבוהים עם קהלים דומים, רצוי יהיה שהקהל המקורי והאיכותי
יהיה לפחות 1000 אנשים ומעלה.

קהל
כזה יהיה ניתן ליצור בדרכים שונות, למשל באמצעות רימרקטינג (פרסום חוזר) ע"י אנשים
שכבר ביקרו וגלשו באתר לפניי כן, רשימת תפוצה, קהלים על בסיס תחום העניין של עמוד
הפייסבוק ועוד.

 

איך נדע שהרימקטינג מוצלח ואיך לצפות בהמרות?

קודם
לכן הזכרנו את קוד הפיקסל והתפקיד שלו, בזכות המעקב של הקוד אחר התנהגות של גולשים,
מעבר לצפייה בקליקים של גולשים על מודעות, ניתן יהיה לעקוב ולצפות בהמרות, מרגע
הקליק ועד הרכישה או ההרשמה לניוזלטר, כולל צפייה בדף, הוספה לעגלת קניות, מעבר לדף
תשלום ועוד.

 

בנוסף,
כדאי יהיה גם לא לשכוח מאחור את חשיבותה של אופטימזציה
(oCPM), אופטימזציה תסייע להציג
את המודעות לגולשים בעלי סיכוי גבוה יותר לבצע פעולות המשכיות כמו מילוי דף לידים,
הוספה לעגלה, הרשמה לרשימת תפוצה וכד'.

 

רימרקטינג בפייסבוק וקמפיינים ממומנים בפייסבוק עובדים בצורה
היעילה ביותר כשמכוונים נכון את התאמת קהלים

בעולם
דיגיטלי כה מהיר, ובתוך אין סוף מידע ומודעות שאנו נחשפים אליהם מדי יום, כדאי
יהיה שהתאמת הקהלים תתצבע במקצועיות, וכך יהיה ניתן ליהנות ממודעות איכותיות,

פרסום
וקמפיינים מוצלחים בפייסבוק וקהלים מותאמים ומרוצים.

המטרה
היא לא לדחוף מודעות, להטריד גולשים ולבזבז כסף ואנרגיה, המטרה היא ליצור קמפיין
מודעות איכותי בפייסבוק, ליצור מרקטינג ורימרקטינג ענייני, רלוונטי ומותאם קהלים,
על מנת לזכות בקהל שמעוניין בכך.

כדאי
יהיה גם להגדיר את משך זמן המודעות על מנת ליצור רלוונטיות, אמינות ואפקטיביות,
ולמנוע חשיפת מודעות לקהלים שכנראה לא יהיו מעוניינים או יחוו את המודעות באופן
שיווקי טורדני.

 

 

 

 

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלי תחבורה חשמליים בעיר

תחבורה תחבורה חשמלית הייתה לפתרון מפתחלהתמודדות עם אתגרי הניידות העירונית. עם החששות הגוברים לגבי זיהום אוויר, עומסיתנועה ושינויי אקלים, ערים מחפשות יותר ויותר חלופות לכלי

החשיבות של אתר תדמית לעסק

אתר בנוף הדיגיטלי המודרני, אתר האינטרנט שלחברה הוא לרוב נקודת המגע הראשונה בין עסק ללקוחות פוטנציאליים. הרושם החזותישעושה אתר משחק תפקיד מכריע בעיצוב התפיסה של