דיסנילנד בפריז דברים שצריך לדעת

10 הדברים המובילים שאתה צריך לדעת על דיסנילנד פריז

דיסנילנד פריז הוא פארק השעשועים הראשון של דיסני מחוץ לארה"ב ונפתח ב-1992.

הפארק מחולק לחמישה אזורי נושא: Main Street USA, Frontierland, Adventureland, Fantasyland ו-Discoveryland.

ההערכה היא שדיסנילנד פריז מושכת 15 מיליון מבקרים בשנה מכל רחבי אירופה ומחוצה לה.

להלן 10 דברים שאתה צריך לדעת על דיסנילנד פריז:

דיסנילנד בפריז הוא פארק שעשועים ואתר נופש הממוקם בעיירה מארנה-לה-ואלה, ממש מזרחית לבירת צרפת. זהו יעד התיירות הפופולרי ביותר של צרפת.

הרבה אנשים הולכים להתעניין בדיסנילנד פריז מכיוון שלעתים קרובות רואים בו אלטרנטיבה זולה יותר לדיסני וורלד או לדיסנילנד.

עלות הכניסה לדיסנילנד פריז תחזיר לכם 107 אירו לכרטיס מבוגר ו-98 אירו לכרטיס ילד. זה הרבה יותר זול מדיסני וורלד, שעולה 97$ לכרטיס למבוגר ו-92$ לכרטיס לילד.

הדבר השני שהופך את היעד הזה לכל כך אטרקטיבי הוא שיש בו שני פארקי שעשועים, בניגוד לדיסני וורלד שיש לו רק אחד. יש גם את העובדה שיש יותר אטרקציות בדיסנילנד פריז מאשר בדיסני וורלד ובהרבה יותר מלונות.

יש גם כמה דברים שכדאי לדעת לפני שאתם הולכים לדיסנילנד פריז, כמו באיזו שעה הוא נפתח? מה לגבי סגירה

הקדמה: דיסנילנד פריז – המדריך האולטימטיבי שלך למקום המאושר ביותר על פני כדור הארץ

דיסנילנד פריז הוא יעד התיירות הפופולרי ביותר בצרפת. הפארק מחולק לחמישה אזורים עיקריים, שלכל אחד מהם אטרקציות, מסעדות וחנויות ייחודיות משלו.
למידע נוסף בנושא של דיסניוורלד באורלנדו נא לבקר באתר disneyworld.co.il

חמשת האזורים הם Main Street USA, Adventureland, Discoveryland, Frontierland ו- Fantasyland.

רחוב ראשי ארה"ב:

Main Street USA הוא בילוי של עיירה אמריקאית בתחילת המאה ה-20. הוא כולל תחנת כיבוי אש ותחנת רכבת עם רכבות שמובילות את האורחים ברחבי הפארק במסלול מעגלי. יש גם חנויות לאורך שני צידי הרחוב שמוכרות סחורה של דיסני ופריטים הקשורים למזון כמו נקניקיות וגלידות. כאן המבקרים יכולים גם למצוא שני בתי קולנוע שבהם הם יכולים לראות הופעות חיות או לצפות בסרטים הקשורים לסרטים או דמויות של דיסני על מסך גדול (בדרך כלל בלילה).

ארץ ההרפתקאות:

ארץ ההרפתקאות משחזרת סביבות טרופיות שונות שנמצאות באפריקה ובאסיה. אזור זה כולל אטרקציות כגון שודדי הקאריביים (מבוסס על

איך משיגים כרטיסים לדיסנילנד פריז

דיסנילנד פריז הוא פארק דיסני היחיד באירופה. הוא ממוקם במארן-לה-וואלי, פרבר של פריז. הוא נפתח ב-12 באפריל 1992 והוא פארק השעשועים המתויר ביותר בכל צרפת ואירופה.

ישנם שני סוגים של כרטיסים זמינים לדיסנילנד פריז: כרטיס כניסה ליום אחד או כרטיס למספר ימים. כרטיס כניסה ליום אחד הוא 69 אירו למבוגרים ו-59 אירו לילדים (בני 4 עד 11). כרטיס למספר ימים נע בין 139 אירו למבוגרים ועד 124 אירו לילדים (בני 4 עד 11).

דיסנילנד פריז הוא מקום קסום לילדים ומבוגרים כאחד. זה מקום שבו חלומות מתגשמים וכל הפנטזיות הפרועות ביותר שלך מתעוררות לחיים.

ישנן דרכים רבות להשיג כרטיסים לדיסנילנד פריז, אך הפופולריות ביותר הן דרך האתר הרשמי. המחירים משתנים בהתאם לעונה, לכן עדיף לבדוק את מחיר הכרטיסים לפני היציאה. הכרטיסים נמכרים בשני סוגים: כרטיסי יום או כרטיסים שנתיים. כרטיסים שנתיים יעניקו לכם גישה לשני הפארקים למשך שנה, בעוד שכרטיסי יום יעניקו לכם גישה לפארק אחד בלבד ביום.

הזמן הטוב ביותר בשנה עבור דיסנילנד פריז הוא במהלך החורף, כאשר מחשיך מוקדם יותר ויש פחות אנשים בפארק בכל שעה נתונה של היום. זה גם אומר שיש עוד אטרקציות זמינות למבקרים שרוצים הרפתקה אחרי רדת החשיכה!

המקומות הטובים ביותר לאכול בדיסנילנד פריז

דיסנילנד פריז הוא פארק שעשועים ברמה עולמית הממוקם בפרברי פריז, צרפת. יש בו את כל הקסם של דיסני, עם יותר מארבעה מיליון אנשים מבקרים בו מדי שנה. מאמר זה ייתן לכם סקירה כללית של המקומות הטובים ביותר לאכול בדיסנילנד פריז ומה עליכם לדעת לפני שאתם הולכים לשם.

המסעדה מחולקת לשישה אזורים שונים: New Orleans Square, Fantasyland, Adventureland, Frontierland, Discoveryland ופארק אולפני וולט דיסני. המסעדות מעוצבות בהתאם לאזור שלהן. חלק מהמסעדות מגישות מאכלים מהמטבח הצרפתי המסורתי בעוד שאחרות מציעות מנות בינלאומיות.

אם אתם מחפשים לאכול בדיסנילנד בפריז, יש הרבה אפשרויות. הנה רשימה של המקומות הטובים ביותר לאכול בדיסנילנד פריז, עם ביקורות ומחירים לכל אחד מהם.

המסעדות הטובות ביותר בדיסנילנד פריז מציעות מגוון אפשרויות לכל סוג של אוכלים. בין אם אתה רוצה חטיף מהיר או ארוחה מלאה לשבת, במסעדות האלה יש את מה שאתה צריך.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

ספק כוסות וצלחות חד פעמיים למסעדות

פוסט זה בבלוג חוקר את הביקוש הגובר לכוסות וצלחות חד פעמיות בתעשיית המסעדות. הוא מדגיש את היתרונות שהמוצרים החד-פעמיים מציעים, כולל עלות-תועלת, נוחות ותפקידם בשיפור

בעיות אינסטלציה נפוצות שאפשר להימנע

גילוי בעיות אינסטלציה נפוצות והבנת אופני המניעה שלהן יכולים לחסוך זמן וכסף. כמו כן, בחירה נכונה של שירות אינסטלציה מתאים לפרויקט שלך היא מפתח להצלחה.