המיקום העירוני המבוקש ביותר- הצפון הישן בתל אביב

אם חשבתם על מגורים באווירת יוקרה בתל אביב, ייתכן וכבר חשבתם לרכוש דירה חדשה בצפון הישן.

הצפון הישן קיבל את השם רק לאחר שנבנה הצפון החדש באיזור, ובכל זאת שכונת הצפון הישן פופלרית ומבוקשת יותר מתמיד,

זוכה בצעירים רבים ומשפחות צעירות שמבינים כי על איכות חיים באמת לא צריך להתפשר, ובטח שלא לצאת מהעיר כדי להשיג איכות חיים כזו, אולי פשוט ורק לעבור לחלקה הצפוני?

ידעתם ששכונת הצפון הישן נבנתה לפני קום המדינה בשנות ה-30 של המאה הקודמת? היא נבנתה בחלקה הצפוני של העיר וקיבלה את השם 'הצפון הישן' לאחר ששכונה חדשה נבנתה וקיבלה את התואר 'הצפון החדש', למען ההבדל הקטן בין השכונות. על אף שקיים רצף מבני אורבני באיזור, עדיין שמות אלו רווחים גם היום באיזור.

ואם תהיתם היכן עוברים גבולותיה, תגלו ששכונת הצפון הישן גובלת עם רחוב אבן גבירול בחלקייה המזרחיים, בגבולות המערביים נפגוש את חופי הים וביניהם את חוף מציצים ואת איזור הנמל, בחלקה הדרומי נגיע לרחוב ארלוזורוב, רוטשילד והבימה, ובחלקה הצפוני את פארק הירקון.

בשנים האחרונות פרוייקטים נדלנ"ים רבים מזמינים צעירים ומשפחות צעירות עדיין לגור בעיר המובקשת ביותר בארץ, אך להינות ממרחבים אורבניים נעימים, חיים איכותיים עם טעם ונינוחות יוקר, אז למה שווה לקנות דירות בצפון הישן?

איכות הדירות ואפילו בזכות היוקרה

דירות יוקרה למכירה צצות בכל רחבי העיר, אך אין ספק שדירות בצפון הישן הן איכותיות יותר בזכות המיקום ופרמטרים נוספים שנזכיר בהמשך.

אך בטח תשמו לגלות שרכישת דירה בצפון הישן תהיה בעלת אופי אדריכלי חדשני, ואפילו פרוייקטים נדלנ"ים גמישים לשינויים וחידושים. מלבד מפרוייקטי נדל"ן חדישים ויוקרתיים באיזור זה, תמצאו גם בניינים המיועדים לשימור ובניינים ישנים המיועדים לתוכנית פינוי בינוי, כך שאף שאולי ישנה נהירה גדולה לאיזור מבוקש זה, ואולי זה גם אפשרות עם מחירי נדל"ן משתנים הנמצאים בעלייה, אך ישנן עדיין הזדמנויות מעולות לרכישת דירות יוקרה שלא כדאי לפספס.

 

אורבני ועדיין שקט? זה לא מיתוס, הצפון הישן בהחלט ניחן בסביבת מגורים שקטה ונעימה

כן כן, איזור הצפון הישן בתל-אביב בשנים האחרונות סוחף אליו משפחות צעירות שלאו דווקא מעוניינות לעזוב את העיר ולהשאיר את כל הקסם והאפשרויות של תל אביב מאחור, אם כי מעוניינים בסגנון אורבני המאפשר גם וגם, ממש כמו ללכת עם ולהרגיש בלי. הרבה יעידו כי המעבר למגורים בצפון הישן ואף לפרויקטי יוקרה בצפון הישן הגיע לאחר ששבעו מעיר שחיה 24/7 והיו מעוניינים בסביבה שקטה ונעימה יותר למגורים, לקינון המשפחתי, ורמות גבוהות יותר מבחינת ניקיון, מגורים וסביבה, אך עדיין עם כל האפשרויות שהעיר מציעה במרחק הליכה או תחבורה ציבורית.

לשכנע אתכם עוד קצת? בצפון הישן בתל אביב תזכו למרחבים ירוקים רחבים, הילדים בטוח ישמחו וגם הכלבים שצריכים לרוץ ולהשתולל

כבר ידוע כמה קשה למצוא מרחבים ירוקים ברחבי העיר, תל אביב ידועה בצפיפות שלה, בצפון הישן זה די מרגיש כמו מימד אחר, רק באותה העיר. מאוד מהר תגלו שמגורים בצפון הישן אומר שאולי תרצו לבלות הרבה בחוץ, וזאת בזכות שטחים ירוקים גדולים ופארק הירקון הצמוד, תוכלו לעשות פיקניק ממש בקרבת הבית, לשמח את הכלבים שיוכלו לטייל ולרוץ בשטחים הרחבים, לעשות פעילות ספורטיבית, להיפגש עם חברים באווירה אורבנית נעימה, להעניק למשפחה ולילדים שפע של מקום עם מגוון פעילויות ואפשרויות כמו קירות טיפוס, שייט בסירות ועוד.

מלבד המרחבים הירוקים הרבים, חוף מציצים כנראה יהפוך לחוף הביתי שלכם ותוכלו ליהנות מקרבה מעולה לחוף, לים ולנמל.

יוקרה, שקט, שטחים ירוקים אמרנו, יופי. לא נשאיר מאחור את האורבניות והתרבות, הן לא הולכות לשום מקום

נכון, כנראה באיזור הזה של העיר תיהנו משקט ושלווה שלא חשבתם מעולם שתוכלו להרגיש בעיר, אבל מגוון האפשרויות האורבניות באמת לא הלכו לשם מקום, אולי הן פשוט רק עלו מדרגה?

אמרו לכם ששקט מדי? בואו נדייק, הצפון הישן הוא בחלט רגוע ושליו יותר מחלקים רבים אחרים של תל אביב, אך עדיין גם הצפון הישן שופע בתרבות ופעילויות פנאי.
במרחק הליכה תמצאו מרכזי בילוי וקניות כולל מתחם בזל, חנויות אופנה יוקרתיות, בתי קפה, מסעדות רבות, ברים, הצגות תיאטרון, גלריות ומגוון מקומות בילוי המעניינים אתכם. לא יהיה לכם משעמם זה בטוח, וכל זה במרחק הליכה מהדירה השקטה שלכם, שילוב מעולה לאורבניות בריאה ובמיטבה.

 

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

בעיות אינסטלציה נפוצות שאפשר להימנע

גילוי בעיות אינסטלציה נפוצות והבנת אופני המניעה שלהן יכולים לחסוך זמן וכסף. כמו כן, בחירה נכונה של שירות אינסטלציה מתאים לפרויקט שלך היא מפתח להצלחה. 

איך תחפשו מאמרים אקדמיים בגוגל סקולר?

גוגל סקולר הפך לכלי הכרחי עבור חוקרים, אקדמאים וסטודנטים כאחד, המספק גישה למאגר עצום של מאמרים ופרסומים אקדמיים. עם יכולות החיפוש המתקדמות ומסד הנתונים הנרחב