מה זה גוגל ?

היכרות עם Google Allo ו-Duo

Google Allo היא אפליקציית הודעות שפותחה על ידי גוגל. הוא שוחרר בספטמבר 2016 וזהו שירות מסרים מיידיים המספק תגובות חכמות, מדבקות ותכונות אחרות.

Google Duo היא אפליקציית וידאו צ'אט המאפשרת לך לבצע שיחות וידאו עם משתמש אחר. הוא שוחרר באוגוסט 2016 והוא מהווה חלופה לאפליקציות וידאו צ'אט אחרות כמו Skype, FaceTime וכו'.

Google Allo היא אפליקציית צ'אט שהוכרזה ב-21 בספטמבר 2016. זוהי הגיחה הראשונה של גוגל לעולם של אפליקציות מסרים מיידיים. Google Duo היא אפליקציית שיחות וידאו שהוכרזה גם ב-21 בספטמבר 2016.

Google Allo היא אפליקציית צ'אט מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת למשתמשים להחליף הודעות עם כל אחד בעולם. הוא כולל גם אינטגרציה של תשובה חכמה ו-Google Assistant, מה שאומר שהוא יכול לספק הצעות חכמות לתשובות או לענות על שאלות עם מידע מהאינטרנט או מחשבון Google האישי שלך.

Duo היא אפליקציית שיחות וידאו של גוגל שפועלת בדומה ל-FaceTime של אפל או לסקייפ של מיקרוסופט. בניגוד לאפליקציות אחרות לשיחות וידאו כמו סקייפ, Duo לא דורשת ממך מספר טלפון לפני שתוכל לבצע שיחה – רק כתובת אימייל או מספר טלפון של אדם אחר (ולהיפך).

מבוא

גוגל היא חברת טכנולוגיה רב לאומית המתמחה בשירותים ומוצרים הקשורים לאינטרנט.

גוגל נוסדה ב-1996 על ידי לארי פייג' וסרגיי ברין בזמן שהם היו סטודנטים לתואר שלישי באוניברסיטת סטנפורד בקליפורניה. המשימה של החברה היא לארגן את המידע העולמי ולהפוך אותו לנגיש ושימושי אוניברסלי.

גוגל מציעה שירותים רבים בחינם, כולל מנוע החיפוש שלה, שלו נתח שוק של בסביבות תשעים וחמישה אחוזים. הוא מספק גם מספר מוצרים אחרים כגון Gmail, Google Drive, Google Docs ומפות Google.

גוגל היא חברת קונגלומרט רב לאומית המתמחה בשירותים ומוצרים הקשורים לאינטרנט.

גוגל היא אחת החברות החשובות והחזקות ביותר בעולם. משרדו הראשי ממוקם במאונטיין וויו, קליפורניה. החברה נוסדה על ידי לארי פייג' וסרגיי ברין בזמן שהיו סטודנטים באוניברסיטת סטנפורד.

לגוגל יש משרדים רבים ברחבי העולם, כשהמשרדים הראשיים נמצאים במאונטיין וויו, קליפורניה.
למידע מורחב בתחום של מה זה גוגל ? באפשרותך לבקר ב- fly-guy.club

הצהרת המשימה של החברה מלכתחילה הייתה "לארגן את המידע העולמי ולהפוך אותו לנגיש ושימושי אוניברסלי".

העתיד של החיפוש והמשמעות שלו עבור מותגים

גוגל היא מנוע החיפוש הדומיננטי כבר יותר מעשור. עם הדומיננטיות שלה, היא גם הפכה לשחקן מרכזי בתעשיית הפרסום.

בחלק זה נדון במה היא גוגל, כיצד היא פועלת ובתוכניות העתידיות שלה עבור תעשיית הפרסום.

מה זה גוגל?

גוגל היא אחת החברות הפופולריות והחזקות בעולם. זוהי חברה מבוססת אינטרנט אשר נוסדה על ידי לארי פייג' וסרגיי ברין בשנת 1998. מטה החברה ממוקם במאונטיין וויו, קליפורניה.

איך גוגל עובד?

שני המייסדים יצרו מנוע חיפוש שידרג אתרים על סמך הרלוונטיות שלהם למילת מפתח או ביטוי חיפוש נתון, כמו גם התדירות שבה הם מקושרים לאתרים אחרים ברשת. מערכת דירוג זו נקראת PageRank והיא פותחה במקור על ידי ברין בזמן שעדיין למד באוניברסיטת סטנפורד עם לארי פייג', שעדיין עבד בסטנפורד כשהם יצרו את גוגל ב-1998 אך ירד

גוגל הייתה מנוע החיפוש הדומיננטי בשני העשורים האחרונים, אך ייתכן שעתיד החיפוש אינו שייך לגוגל.

החברה מתמודדת עם מספר אתגרים שיקשו עליה להישאר בפסגה.

ראשית, הם נמצאים בתחרות עזה עם ענקיות טכנולוגיה אחרות כמו אפל, מיקרוסופט ופייסבוק שכולן מתחרות על נתח מהתעשייה הרווחית הזו.

שנית, הדומיננטיות של גוגל בתעשייה זו מאוימת על ידי טכנולוגיות מתפתחות כמו חיפוש קולי ובינה מלאכותית לשיחה, שמקלות מאי פעם על מציאת מידע מבלי להשתמש בדפדפן מסורתי או להקליד מילות מפתח בתיבה.

לבסוף, המוצרים של גוגל עצמה מתחרים בה כעת – YouTube מתחרה עם YouTube TV; Gmail מתחרה ב-Inbox; אנדרואיד מתחרה ב-Chrome OS; וכרום מתחרה בפיירפוקס.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

בעיות אינסטלציה נפוצות שאפשר להימנע

גילוי בעיות אינסטלציה נפוצות והבנת אופני המניעה שלהן יכולים לחסוך זמן וכסף. כמו כן, בחירה נכונה של שירות אינסטלציה מתאים לפרויקט שלך היא מפתח להצלחה. 

איך תחפשו מאמרים אקדמיים בגוגל סקולר?

גוגל סקולר הפך לכלי הכרחי עבור חוקרים, אקדמאים וסטודנטים כאחד, המספק גישה למאגר עצום של מאמרים ופרסומים אקדמיים. עם יכולות החיפוש המתקדמות ומסד הנתונים הנרחב