עיצוב דירות יוקרה ועיצוב משרדים

עיצוב דירות יוקרה

עיצוב דירות יוקרה מתייחס לעיצוב חללים גדולים במגדלי מגורים, בתים פרטיים, וילות ופנטהאוזים. על מנת להוציא לפועל פרויקט מסוג זה יש צורך בתקציב גבוה אשר מאפשר ליצור פתרון עיצובי מיוחד המותאם לחלל הקיים.

עיצוב בתי יוקרה יאפשר לדירה שלכם להיות עוצרת נשימה, יתבצע שימוש בסגנונות והחומרים החדשים והעדכניים ביותר ויש אינספור אפשרויות ורעיונות אותם אפשר לממש הודות לגודל החלל וגודל התקציב – כאשר הכל כמובן בתיאום עם בעלי הדירה. אסתי איפרגן תשמח לספק לכם את אותו עיצוב מרהיב שחלמתם עליו, עיצוב המבוסס על שנות ניסיון רבות בעיצוב דירות יוקרה ברחבי הארץ.

עיצוב דירות יוקרה, וילות ופנטהאוזים

מטרת העיצוב של דירות יוקרה, וילות ופנטהאוזים היא להציג את הסטטוס של בעל הדירה ולשדר קלאס, מעמד וסגנון חיים הסובבים סביב העושר של בעל הנכס. אין חובה להשתמש בחומרים יקרים כמו זהב לצורך כך – ניתן להסתפק ברהיטים מיוחדים המבוססים על פולימרים מוקשחים או רהיטי עץ מעוצבים אשר יוצרים את האפקט הרצוי

דירות מסוג זה הן המקום בו המעצבים יכולים לתת דרור ליצירתיות ולרעיונות מיוחדים אותם ניתן לממש רק בדירות יוקרה. כך לדוגמא ניתן לשבץ נקודות מבט מיוחדות, חלוקות הרמוניות מפתיעות, אקססוריז ומרקמים המשלבים מספר סגנונות אשר הותאמו בטוב טעם ועוד. בעוד התקציב העומד לרשות הפרויקט הינו רחב הרי שנדרשת רמת ביצוע גבוהה במיוחד, ידע במערכות והתשתיות השונות והיכולת לשלב נכון את כל מרכיבי הפרויקט דוגמת:

  • גבס
  • אינסטלציה
  • מיזוג
  • בית חכם
  • תאורה
  • צבע
  • ועוד

אסתי איפרגן בעלת משרד לאדריכלות ועיצוב פנים מתמחה ביצירת אינטגרציה ברמה גבוהה ביותר בין כל המרכיבים הנ"ל תוך שילוב חומרים עשירים ומגוונים המושפעים מן המגמות המודרניות והחדשניות ביותר בעולם.

עיצוב דירות יוקרה – לא עוזבים את הבית

לאחר שתקבלו לידיכם את דירתכם החדשה – סביר שלא תרצו לצאת ממנה בתקופה הקרובה. אנו מתחייבים על ביצוע ברמה הגבוהה ביותר, מיקסום תנאי השטח ושמירה על קשר ישיר עם כל הגורמים המקצועיים בפרויקט לצד ליווי מקצועי אותו נעניק לכם החל מן הפגישה הראשונה.

עיצוב משרדים

המשרד שלך הוא המקום אשר מייצר עבורך כסף ופרנסה. זוהי הקרקע הפורייה בה אתה שותל זרעים בדרך להצלחה. המקום בו אתה בונה מוניטין, מגשים חלום, מספק שירות או מוצר לקהל הרחב אשר מסייע לו בחיי היום יום. המראה החיצוני של הסביבה בה נמצא העסק משפיע על התוצאות המתקבלות בסוף היום – לכן עיצוב משרדים הפך לנושא אשר נמצא על סדר היום של כל בעל עסק.

בעלי עסקים אשר מעדיפים לטמון את ראשם באדמה אולי יבחרו להישאר עם קירות לבנים ושורה של שולחנות וכיסאות סטנדרטיים, אך בעלי עסקים אחרים מבינים כי כמו כל כלי אחר הקיים בעסק – כך גם את נושא העיצוב ניתן למנף.

כיצד תורם לעסק שלכם שירות עיצוב משרדים?

ההשקעה שתשקיעו בעיצוב המשרד תחזור אליכם פי כמה מונים לאורך השנים. כיצד הדבר יבוא לידי ביטוי ?

העובדים

סביבת עבודה יפה ונעימה תשפר את ביצועי העובדים, תגביר את המוטיבציה ואת הזיקה למקום, תסייע להם להיות יצירתיים בעבודתם ותעודד תקשורת חיובית במשרד.

הלקוחות

לקוחות אשר נכנסים למשרד מעוצב ומרשים מבינים כי הם הגיעו למקום אשר לוקח את עצמו ברצינות, מקום בו הם ישמחו לנהל את העסקים שלהם או לקבל ממנו שירות. ככל שאתם פונים לרמה גבוהה יותר של לקוחות כך גם העיצוב צריך לעמוד בסטנדרט הגבוה אליו הם מורגלים.

אתם

משרד אשר מצית את הדמיון שלכם ומספק לכם תחושת סיפוק ידחוף אתכם לממש ולהגשים את החלומות הכי גדולים שלכם. אם תיראו כמו הגדולים ביותר יתכן וגם תצליחו להפוך לגדולים ביותר.

עיצוב משרדים – מגע של מקצוענית

הגיע הזמן להעניק למשרד שלך את המגע של אשת מקצוע מתחום עיצוב המשרדים. אסתי איפרגן בעלת משרד אדריכלות תשמח לרתום את כל הניסיון, היצירתיות והידע הרב שהיא צברה על מנת להפוך את המשרד שלכם לפנינה של הבניין. עיצוב מודרני ונקי אשר מותאם לאופי העסק ולסוג הקהל המבקר בו, שילובי צבעים ומרקמים לצד יצירת שפה עיצובית נכונה בחלל הם בדיוק הדברים אשר יכולים להפוך אתכם מעוד עסק ממוצע לסיפור הצלחה.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

בעיות אינסטלציה נפוצות שאפשר להימנע

גילוי בעיות אינסטלציה נפוצות והבנת אופני המניעה שלהן יכולים לחסוך זמן וכסף. כמו כן, בחירה נכונה של שירות אינסטלציה מתאים לפרויקט שלך היא מפתח להצלחה. 

איך תחפשו מאמרים אקדמיים בגוגל סקולר?

גוגל סקולר הפך לכלי הכרחי עבור חוקרים, אקדמאים וסטודנטים כאחד, המספק גישה למאגר עצום של מאמרים ופרסומים אקדמיים. עם יכולות החיפוש המתקדמות ומסד הנתונים הנרחב