בניית תפריט תזונה – אז למי זה מתאים בעצם?

בניית תפריט תזונה

אז עשינו מנוי לחדר הכושר התאבזרנו בכל הציוד שנדרש ופתאום מגלים שפה שלא הכרתם ,מלא מכשירים בכל מיני צורות, כל מאמן בדעה אחרת, מתאמנים מבלבלים אותכם וגוגל מוסיף על כל הבאלגן. אל תדאגו אתם במקום הנכון:

  • אז בגדול מתאמנים מתחילים זה הזמן והמקום שלכם לרכז את כל האנרגיה והמוטיבציה בהתחלה ולצבור יידע כדי למנוע פציעות והמון טעויות.
  • מתאמנים שמרגישים "תקועים" ואנחנו מתכוונים לכאלה שמתאמנים חצי שנה ומעלה ולא רואים שינוי משמעותי.
  • לא סובל\ת ספורט לא חייב! אפשר לבנות לכם תפריט תזונה מגוון ומותאם אישית יחד עם פגישות ייעוץ כידוע לכם 70%-80% מהתהליך זה תזונה.

התייאשת מלחפש מאמן שבאמת יניע אותך ויתן לכם חשק לעשות שינוי?

הכינו לך תפריטים ושום דבר לא עוזר?

מנסה להגיע לתוצאות ולא מצליח/ה?

נרשמת לחדר כושר ואחרי חצי שנה לא רואה תוצאות?

אז ממש רגע לפני שקיבלתם החלטה לפרוש בשיא תנו לנו צ'אנס להוכיח לכם שכל אחד ואחת יכול\ה לעשות שינוי עוד היום!

אז איך בדיוק הולך התהליך?

  • מפגש ייעוץ ותיאם ציפיות.
  • מודדים אחוזי שומן ומשקל ופרטים רלוונטיים נוספים.
  • בונים לך תכנית תזונה מותאמת אישית לכל מטרה גברים\נשים.
  • בנוסך נבנה תכנית אימונים לכל מטרה גברים\נשים.
  • מענה אונליין לאורך כל הדרך 7\24.
  • פגישות מדידות ושקילות למשך על התהליך.
  • והכי חשוב תמיכה מנטלית.

בניית תפריט תזונה לחיטוב

בניית תפריט תזונה לחיטוב נועד לנשים וגברים אשר מגיעים לאימון כושר אישי להורדת שומן ועיצוב הגוף. כדאי לזכור, כי תפריט נכון משפיע יותר מאשר האימונים עצמם. יחד עם זאת, שילוב של אימון מבוקר ודיאטה נכונה שהוכנה על ידי מומחה משפרת עד מאוד את הסיכוי להגיע למטרה הנחשקת בקלות וביעילות רבה. במתחם ניתן ליהנות משני העולמות. ממאמן אישי, כמו גם מתזונאי מומחה אשר פועלים בשיתוף פעולה.

בניית תפריט תזונה לחיטוב – על מה שמים דגש?

מומחי תזונה העורכים את התפריט מקפידים לשלב בו מזונות שמכילים את כל אבות המזון הדרושים לגוף. זה הכלל הבסיסי שנועד לשמור על בריאות האדם. מעבר לכך, מתמקד התזונאי בבניית תפריט המותאם לכל אחד אישית, כי הרי מגיעים לקוחות מכל הגילאים ובמצבים פיזיולוגיים שונים. בפגישה הראשונה יקבל התזונאי מידע מרוכז על הלקוח כולל בדיקות דם ומסמכים רפואיים רלוונטיים אחרים. בנוסף, הוא ימדוד משקל, גובה, היקפים ועוד. כמו כן, יתקבל מידע על תהליך האימון כולל זמנים, תדירות, ועוד. על פי כל הנתונים הללו, ואחרים נוספים, יבצע שקלול ויחליט על התפריט המגוון ויציגו. ייבחרו מיני מזונות בכל קטגוריה, אבל כולם יכללו חלבונים ופחמימות ואפילו שומנים במידה. כולם יהיו עשירים בוויטמינים ומינראליים חיוניים, פינוקים שונים וכדומה. במסגרת התפריט יומלצו מזונות לפני ואחרי אימון, לזמן מנוחה ועוד. מעבר לכך, יהיה דגש פרטני על אכילת מזונות מיד לאחר האימון, אחרים – לאחר שעה וכדומה. ככל שהתפריט יהיה ממוקד ויישמר בקפידה, כן הוא ימלא תפקידו בצורה נהדרת.

נדגיש כי ישנה חשיבות רבה לניהול מדויק של כל התהליך, והדבר יתבצע בסדרת מפגשים על בסיס שבועי, דו חודשי, חודשי ועוד. כך לאורך זמן וככל שהאימון יימשך. במקביל ידריך מאמן הכושר האישי את המתאמן בתרגילי חיטוב שונים שייעשו על מכשירי חדר כושר מגוונים המצויים במתחם.

מתחם כושר Switch – בניית תפריט תזונה למתאמן גם מרחוק

במתחם ניתן לקבל שירות מקיף ומשולב. נשים ואנשים אשר לא מרוצים ממראה גופם יאומנו ויתודרכו על ידי מומחי תזונה ואימוני כושר במשולב ויבואו על סיפוקם. המומחים יודעים להקשיב לצרכי הלקוח, להבין מה טעמם במזון ואיזה תפריט יהיה מקובל עליהם. כך, ניתן להגיע להישגים ואף לשמור עליהם לאחר מכן.

בניית תפריט תזונה אישי

בניית תפריט תזונה אישי הינו כלי נוסף וחיוני המשמש את אלו המצויים בתהליך של שיפור הכושר הגופני. למעשה, תזונה נכונה משפיעה אף יותר מאשר האימונים עצמם. התפריט מותאם בהתאמה מרבית לצרכי כל אחד ואחד. מאמן כושר אישי במתחם משלב תכנית אימונים יחד עם תפריט מאוזן. שילוב אופטימאלי יביא לתוצאות נהדרות בתום תקופת האימון וישפיע גם לאחריו.

בניית תפריט תזונה אישי – מותאמת ספציפית

כל מתאמן המגיע לאימון כושר אישי עושה זאת מסיבות שונות. יש ספורטאים הרוצים לחזק את סיבולת הלב הריאה ולהעלות מסת שרירים. ניתן למצוא נשים המגיעות לחיטוב הגוף, אחרים הינם  אנשים המגיעים לשיקום הגוף לאחר פציעות וטראומות, יש הרוצים להוריד שומן מהגוף ולבנות תחתיו מסת שרירים ועוד. יש גילאים שונים וחלקם הינם צעירים טרם גיל 18. יש מגוון רחב של אנשים וביניהם: נשים, גברים, שמנים, רזים ועוד. מטבע הדברים, כל אחד זקוק למזונות אחרים בעת התחלת התהליך, לשינוי במהלכו, ולהתאמות נדרשות בעת לעת. תזונאי ספורט ידריך כל אחד לגבי השיטות המתאימות לצרכיו. בין היתר איך להוריד אחוזי שומן, איך להוריד במשקל באופן מבוקר, איך לתכנן את שריפת הקלוריות היומיות וכן הלאה.

בעת בניית תפריט תזונה אישי, מתחשבים בפרמטרים שונים ובין היתר: צרכי המתאמן, סדר האימון, מועדי האימון, וכמובן, הרצונות, סוג המזון שאוהבים, הטעמים האישיים וכדומה. התזונאי יקבל מידע על המצב הפיזיולוגי באמצעות מסמכים רפואיים, ימדוד משקל, גובה, היקף ועוד. התפריט יכתיב את הצריכה היומית המומלצת, את המזונות שיש לאכול לפני אימון ואחריו, את המזונות המומלצים וגם את הפינוקים האפשריים מעת לעת. המטרה היא ליצור תפריט אהוב אשר יהיה נוח ונעים לשמור עליו לאורך זמן. כל דיאטה תכלול את כל אבות המזון הנחוצים לגוף. בין היתר: חלבונים לבניית השרירים, פחמימות ליצירת האנרגיה הדרושה, שומנים במידה ועוד. כן, ייבחרו מזונות מן החי והצומח, כולל מזונות המותאמים לצמחונים וטבעונים. בנוסף, יינתנו המלצות לגבי שתיית מים, צריכת תוספי תזונה אפשריים, צריכת מלחים ועוד.

בניית תפריט תזונה שמותאם לסגנון החיים שלך

העבודה מול התזונאי הינה צמודה ויכולה להיעשות במפגשים שוטפים במתחם כושר על בסיס שבועי, דו חודשי, חודשי וכדומה. מומלץ לקבל שירות מקיף מאת מאמן אישי ותזונאי צמוד אשר הינם בעל מוניטין שנרכש מעשרות פגישות עם נשים וגברים ממגזרי אוכלוסייה שונים. שניהם יובילו מהלך חשוב ומוצלח עבור המתאמן.  כך ניתן להגיע להישגים טובים בכל קנה מידה.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

בעיות אינסטלציה נפוצות שאפשר להימנע

גילוי בעיות אינסטלציה נפוצות והבנת אופני המניעה שלהן יכולים לחסוך זמן וכסף. כמו כן, בחירה נכונה של שירות אינסטלציה מתאים לפרויקט שלך היא מפתח להצלחה. 

איך תחפשו מאמרים אקדמיים בגוגל סקולר?

גוגל סקולר הפך לכלי הכרחי עבור חוקרים, אקדמאים וסטודנטים כאחד, המספק גישה למאגר עצום של מאמרים ופרסומים אקדמיים. עם יכולות החיפוש המתקדמות ומסד הנתונים הנרחב