הכוונה לחיילים משוחררים

הקדמה: מהו ותיק?

לוחם צבאי הוא איש כוחות המזוינים ששירת בצבא במשך תקופה משמעותית.

חיילים משוחררים זוכים לרוב לשבחים על שירותם ופטריוטיותם, אך הם גם מתמודדים עם אתגרים רבים בחיים האזרחיים.

למשל, חיילים משוחררים מתקשים לעתים קרובות למצוא תעסוקה בשל חוסר הניסיון שלהם בכוח העבודה האזרחי. מאבקים אלו עלולים להוביל לבעיות כלכליות, דיכאון ובעיות נפשיות אחרות, ואף לחוסר בית.

חלק זה יחקור את האתגרים העומדים בפני ותיקים ומה אנו יכולים לעשות כדי לעזור להם להצליח בכוח העבודה האזרחי.

ותיק הוא אדם ששירת בצבא והשתחרר או שוחרר משירות. המונח יכול להתייחס גם למי שעדיין משרת בכוחות המזוינים או שוחרר בכבוד.

המחלקה לענייני חיילים משוחררים של ארצות הברית מגדירה חיילים משוחררים כ"אדם ששירת בתפקיד פעיל בכוחות המזוינים של ארצות הברית, לרבות חבר במשמר הלאומי או במילואים, והשתחרר או שוחרר משירות כזה".

במדינות אחרות, חיילים משוחררים מוגדרים בדרך כלל אחרת מאשר באמריקה. למדינות רבות יש מדיניות ליברלית יותר להטבות חיילים משוחררים.

מבוא

הכוונה לחיילים משוחררים היא לספק מרחב לוותיקים לחלוק את סיפוריהם ולהתחבר עם ותיקים אחרים. זה נעשה באמצעות המדיום של וידאו, אודיו, טקסט ותמונות.

פלטפורמה זו נוצרה על ידי צוות של עיתונאים ועורכים ותיקים. הם נלהבים לספר סיפורים שחשובים לקהילה הוותיקה תוך מתן קול למי שמגיע לו ביותר.

יום הוותיקים הוא יום לכבוד מי ששירתו בצבא. אל לנו לחשוב על זה כיום רק לחיילים משוחררים, אלא גם למשפחותיהם ולחבריהם שחוגגים את יקיריהם. היום הזה הוא הזדמנות להראות את הכרת התודה שלנו לאנשים האלה שהקריבו כל כך הרבה למען הבטיחות והביטחון שלנו.

יום הוותיקים הראשון צוין ב-11 בנובמבר 1919. הוא הוכרז על ידי הנשיא וודרו וילסון ב-11 בנובמבר 1919. מצוות השמירה נשמרה מדי שנה מאז למעט ארבע שנים במהלך מלחמת העולם השנייה ושנתיים במהלך מלחמת קוריאה .

איך הצבא יוצא לרחובות?

לצבא יש היסטוריה ארוכה של יציאה לרחובות ומתן עזרה. הצבא הוא לא רק ארגון צבאי אלא גם ארגון של שירות חברתי.

בשנים האחרונות הצבא עוסק ביותר ויותר רווחה ציבורית, כמו עזרה לפליטים, סיוע באסונות וכדומה. הנוכחות של הצבא ברחובות היא לא רק ללחימה, אלא גם לשירות הציבורי.

צבא ארצות הברית הוא אחד המעסיקים הגדולים במדינה.

עם זאת, כאשר אדם עוזב את השירות, הוא מתמודד לרוב עם מעבר קשה לחיים אזרחיים.

זה יכול להוביל לחוסר בית או אבטלה בקרב חיילים משוחררים.

על מנת לסייע לחיילים אלו לחזור משירות פעיל ולהסתגל לחיים האזרחיים, המחלקה לענייני חיילים משוחררים מציעה מגוון תכניות ושירותים לחיילים משוחררים.

תוכנית אחת כזו היא תוכנית ההחזרה של הוותיקים לחסרי בית (HVRP). תוכנית זו מבקשת לספק תמיכה לחיילים משוחררים חסרי בית ולעזור להם למצוא דיור, תעסוקה ומשאבים אחרים שיעזרו להם לעבור משירות צבאי בחזרה לחיים אזרחיים בהצלחה.

מהן הבעיות הנפוצות עבור ותיקים חסרי בית?

חיילים משוחררים הם קבוצה שלעתים קרובות ממוקדת בה הסברה כדי לעזור להם לעמוד על הרגליים. האתגרים שעומדים בפניהם יכולים להיות ייחודיים בהתאם לנסיבות שלהם ולמה שהם חוו בזמן הצבא.

חיילים משוחררים עשויים להיאבק בבעיות הקשורות ל-PTSD, פציעות פיזיות או שימוש בסמים. הם עשויים גם להתקשות למצוא עבודה או להתמודד עם חוסר תמיכה משפחתית. בעיות אלו עלולות להוביל להומלסות ולהקשות על חיילים משוחררים למצוא שוב את רגלם לאחר עזיבת הצבא.

המחלקה לענייני ותיקים של ארצות הברית (VA) מספקת דיור חינם לחיילים משוחררים חסרי בית. עם זאת, חיילים משוחררים רבים אינם מודעים ליתרונות שלהם או כיצד לגשת אליהם.

בארצות הברית יש למעלה מ-40,000 חיילים משוחררים חסרי בית. ה-VA מעריך של-12-18% מהווטרינרים חסרי הבית הללו יש בעיות נפשיות.

דיור חינם לחיילים משוחררים אינו מספיק כדי לפתור את הבעיה. ישנם גורמים נוספים שתורמים לחוסר בית בקרב ותיקים באמריקה: חוסר הזדמנויות תעסוקה, חוסר השכלה ובעיות משפחתיות.

לכן, חשוב לספק יותר מסתם דיור לאנשים המתקשים הללו ולעזור להם בבעיותיהם על בסיס כל מקרה לגופו כדי שיוכלו לעמוד שוב על הרגליים.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

בעיות אינסטלציה נפוצות שאפשר להימנע

גילוי בעיות אינסטלציה נפוצות והבנת אופני המניעה שלהן יכולים לחסוך זמן וכסף. כמו כן, בחירה נכונה של שירות אינסטלציה מתאים לפרויקט שלך היא מפתח להצלחה. 

איך תחפשו מאמרים אקדמיים בגוגל סקולר?

גוגל סקולר הפך לכלי הכרחי עבור חוקרים, אקדמאים וסטודנטים כאחד, המספק גישה למאגר עצום של מאמרים ופרסומים אקדמיים. עם יכולות החיפוש המתקדמות ומסד הנתונים הנרחב