הקורסים שיכניסו אתכם במהרה לשוק העבודה

יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות של מקצוע הטכנאי – אחד שיתקן לכם את המוצרים התקולים, שיעזור לכם בעת צרה. מה אם נספר לכם שגם אתם יכולים להיות טכנאים מקצועיים?

מתפתחים יחד עם התעשייה

המהפכה התעשייתית עדיין מתרחשת ולאחרונה אנחנו יכולים לראות כמה היא מהירה, יעילה וחדשנית. בנוף כזה, יש יותר צורך באנשים שיהיו לצד המכונות שמחפשות מישהו שיתפעל אותן. בדיוק בשביל זה קיימות הכשרות נהדרות לאנשים שרוצים להיות טכנאים. במינהל הטכני שנחשב לאחד מבתי הספר להכשרת טכנאים הטובים בארץ, תוכלו ללמוד מגוון תחומים, לעבור הכשרות מהמורים המקצועיים בתחום, ללמוד במעבדות המשוכללות ביותר וכל זאת כדי להתקבל למקומות הנחשקים ביותר בארץ. אז אילו קורסים אתם יכולים ללמוד? בואו ונתחיל עם קורס CNC.
מהו בכלל
CNC? זהו תהליך ייצור ממוחשב בו משתתפים תוכנות וקודים מתוכנתים, השולטים במגוון של מכונות מורכבות השולטות בתנועת ציוד הייצור. המכונות יכולות לחתוך, לעצב וכמובן ליצור חלקים חדשים והטכנאי? להיות האחראי על החלק המכני, על השרטוטים הטכניים, החלקים המתמטיים ותוכנות המחשב והכל כדי לייצר מגוון חלקי מתכת ופלסטיק. בזכות ההתקדמות שאנחנו רואים בעולם הטכנולוגיה, החיים כבר לא עגומים כלל – מנועי סילון, מסוקים, צוללות ועוד המון דברים יכולים להודות על ההתקדמות בנושא ה – CNC .

במינהל הטכני תוכלו לעבור קורס CNC בצורה מעמיקה, מלמדת ומעניינת ולגלות עוד על תעשיית המתכת המתפתחת, על מכונות רובוטיות ועל היתרונות שהן מעניקות לעולם ההייטק הרחב.
הקורס עצמו בעל תכנים מרתקים, בהם תעברו כל מה שצריך כדי להתקבל לעבודות הטובות ביותר בענף ה
CNC. תחילה, תעברו על המבוא המלמד על טכנולוגית העיבוד השבבי, על סוגי כלים לעיבוד שבבי, על ההתעדכנות החדשנית ביותר בטכנולוגיה הנמצאת כיום בשוק, על סוגי מתכות והשימושים הנפוצים בהן, על חוזק חומרים ומידות וסיבולות ועוד. כשתעברו לחלק המעשי של הקורס, תקבלו מידע על מדידות טכניות ושימוש בכלי מדידה, תלמדו שיטות מדידה שונות ובקרת איכות, תלמדו לקרוא שרטוטים טכניים תוך הבנת הסימולים והסיבולות הגיאומטריות, תשרטטו בתלת ממד ותתכננו במחשבים בתוכנות מתקדמות. SoldWorks ו-SolidCAM  הם התוכנות איתם תעבדו במהלך הלימודים והן נחשבות לתוכנות הפופולאריות ביותר כיום. כך תדעו איך לעבוד איתן בחוץ כשתתקבלו לעבודה החדשה. בסופו של דבר אתם תדעו להשתמש במכונות הקיימות כיום בשוק, כמו כרסום וחריטה ואין ספק שתהיו הטובים ביותר.

מתקנים הכל בבית?

אם קיימת בכם התלהבות בכל פעם כשמבקשים מכם לתקן משהו שנשבר בבית, קורס טכנאי מוצרי חשמל ביתיים הוקם בדיוק בשבילכם. הקורס שמטרתו העיקרית היא להכשיר אתכם בתור טכנאים שיכולים לתת שירותים למוצרי צריכה ביתיים, להגיע לבתי לקוחות ולעזור להם בעת תקלות ולהיות הכי טובים בתחום. אז מה לומדים בקורס? עיקר הקורס ילמד אתכם לתחזק, לתפעל ולתקן מכשירים שעיקר שימושם הוא באזור הביתי, כמו מכונות כביסה, מדיחי כלים, תנורים, מקררים ועוד. הקורס מבוסס על עבודה מעשית מרובה, הכוללת פירוק והרכבה, זיהוי של תקלות והחלפת רכיבים תוך לימוד מעמיק שלהם.

תחילה תלמדו על יסודות החשמל והאלקטרוניקה, על איתור ותיקון תקלות במכונות כביסה עם פתח עליון או חזיתי, על סוגי מכונות עם פיקודי קבל, כרטיסים וחיישנים, על מייבשי כביסה ומדיחי כלים כולל מדיחים אלקטרוניים, תנורי אפייה, תנורי בילד-אין ותנורים פירוליטיים, מקררים ביתיים כולל מקררים אלקטרוניים עם קיוסק ועוד. בכל אחד מאותם המכשירים תתעדכנו בדגם הנפוץ ביותר כיום, ובדגם החדשני ביותר ותדעו איך לתפעל אותו וכיצד לתקן את התקלות שיכולות להופיע בו. גם על המכשירים הישנים יותר תלמדו, כל זאת על מנת לספק ידע ותמיכה לכל אחד כבר בסיום הלימודים. זה מדהים שתוך חצי שנה של לימודים מעניינים ביותר, תוכלו לצאת לשוק העבודה עם תעודה מקצועית ולעבוד במקומות הטובים ביותר, או להפך, להפוך לטכנאי עצמאי שעובר בין בתים ועוזר ללקוחות שצריכים דווקא את השירותים שלכם.

מי שהולך ללמוד במינהל הטכני יודע שהוא הולך להגיע למקומות הטובים ביותר מבחינת עבודה. במינהל הטכני תלמדו עם המורים הטובים ביותר בארץ ותזכו במידע שיעזור לכם בהמשך חייכם. לפרטים נוספים תוכלו לפנות למינהל הטכני והם יענו לכם על כל שאלה.
עבור מידע על קורס CNC באפשרותך לגלוש לאתר minhaltech.co.il

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

בעיות אינסטלציה נפוצות שאפשר להימנע

גילוי בעיות אינסטלציה נפוצות והבנת אופני המניעה שלהן יכולים לחסוך זמן וכסף. כמו כן, בחירה נכונה של שירות אינסטלציה מתאים לפרויקט שלך היא מפתח להצלחה. 

איך תחפשו מאמרים אקדמיים בגוגל סקולר?

גוגל סקולר הפך לכלי הכרחי עבור חוקרים, אקדמאים וסטודנטים כאחד, המספק גישה למאגר עצום של מאמרים ופרסומים אקדמיים. עם יכולות החיפוש המתקדמות ומסד הנתונים הנרחב