מזון לכלבים – מידע שימושי

מזון לכלבים – כל מה שאתה צריך לדעת

הכלב שלנו לא בררן. הוא באמת לא צריך הרבה כדי להיות שמח ועליז. כל מה שצריך זה אהבה, יחס נכון וטוב, קצת צעצועים, טיולים מחוץ לעיר וזהו. כמובן, אתה צריך לספק מזון לכלב שלך לבריאות טובה ולרווחה. קנה מזון לכלבים רק מחנות המתמחה בנושא ויודעת להתאים לכל כלב את המזון המתאים לו.

הכלב שלנו לא שואל אותנו הרבה. הוא מסתפק במועט כשאנחנו פשוט צריכים לספק לו את האוכל שלו, אבל לאהוב אותו, לשחק איתו ולטייל איתו. חשוב להאכיל אותם בצורה מספקת שכן לכל מין או גזע יש מזון מיוחד משלו. אם נדאג להתאים את האוכל בצורה מושלמת, נהנה מכלב בריא שנראה הרבה יותר טוב ומתפקד הרבה יותר זמן.
 

מזון לכלבים – מדוע חשוב לבחור את המזון המתאים לכלב שלכם?

חשוב לדעת שלכל כלב יש העדפות משלו וסוג המזון המתאים לו ביותר, בהתאם לגזע ולסוג הכלב. כשהכלב שלך אוכל נכון, הוא נראה טוב יותר. המעיל שלו יהיה מבריק והוא ייהנה מבריאות פה טובה שתבוא לידי ביטוי בחניכיים חזקות ובריאות ושיניים חזקות.

מעל הכל, לתזונה של הכלב שלכם השפעה ישירה על בריאותו….

משקל כלב תזונה לכלבים

תזונה נכונה ואיכותית משפיעה גם על החיוניות, האנרגיה, התגובות והתקשורת הנכונה של כלבכם עם סביבתו

בעבר, נושא האוכל לכלבים לא היה כל כך מוכר. חלקם הגישו לכלב את כל השאריות מהסעודת. אבל היום כולנו כבר יודעים שלכלב יש את הצרכים שלו ואם נעמוד בהם נהיה הראשונים להרוויח. אז למרות שמדובר בהוצאה גדולה שיכולה להעמיס על התקציב החודשי של המשפחה, היא תשתלם בגדול כי הכלב יחזיר לנו – הרבה!
 

האם אתה יכול להאכיל עצמות לכלבים?

אחד המיתוסים הנפוצים ביותר על מזון לכלבים הוא עצמות. אנו נתקלים בעצמות כשהן מופיעות בכל ספרי הילדים ואנחנו גדלים מתוך אמונה שעצמות הן המאכל האהוב על כלבים. אבל האמת היא שזהו מיתוס שאינו נכון כלל. כלבים יאכלו את כל מה שנשאר סביב העצם, למרות שהעצם עצמה עלולה להיות מסוכנת מאוד עבורם. העצם יכולה להיתקע בגרון או בפה, ואף גרוע מכך, לנקב את מערכת העיכול.

באופן כללי, הגיוני מאוד לא להגיש לכלבים שאריות אוכל מהבישולים שלנו, אלא להאכיל אותם באוכל שמתאים להם, כי יש הרבה מזונות שיכולים להזיק לכלבים. מזונות כמו שום ובצל, סוכר, מלח, מוצרי חלב או מטוגנים עלולים להזיק מאוד לכלב שלכם.

 

בנוסף, חשוב מאוד להרחיק את הכלב שלך מארגזי אשפה פנימיים או חיצוניים ולהימנע מאכילת אוכל של חיות מחמד אחרות בבית או בסמוך לו. כי הכלב שלך צריך שתספק לו מזון לכלבים לפי .

 

מזון לכלבים: מה נחשב מזון בריא?

אנחנו לא צריכים להאכיל את הכלב כל כך הרבה. מה מותר? כמובן שתזונת כלבכם צריכה להתבסס על מזון לכלבים המיועד לכלבים בהתאם לגזע הכלב, משקלו, גילו ומצבו הבריאותי. המזון משתנה בהתאם לגיל הכלב ובמידה והכלב סובל מבעיות בריאות, עלינו כמובן לספק לו את המזון המתאים בהתאם למצבו ובהתאם להמלצת הווטרינר המכיר את הכלב. באופן כללי ניתן לומר כי מזון יבש מתאים במיוחד לאוכלוסיית הכלבים.


אוכל לכלבים - בריאות הכלב מעל הכל
אוכל לכלבים – בריאות הכלב מעל הכל
 

ישנם שלושה סוגים עיקריים שהתזונה של הכלב שלך צריכה להתבסס עליהם:

מזון פרימיום – מזון העשוי משאריות בשר שונות מתעשיית המזון. זהו סוג המזון הזול ביותר וגם הפחות מזין. מזון מסוג זה דל יחסית בחלבון מן החי אך עשיר בחלבון צמחי. חלבון מהחי נחשב למזון הכלבים הבריא והמזין ביותר והוא גם הממלא ביותר. אז אם תבחרו במזון זה עבור הכלב שלכם, הוא יצטרך לאכול הרבה יותר כדי לעבור שבוע מהארוחה שלו.

מזון סופר פרימיום: סוג זה של מזון לכלבים עשוי מעוף או כבש בשילוב פחמימות כמו אורז חום או שעורה. תוספת פחמימות תורמת משמעותית לתפקוד תקין של מערכת העיכול של כלבכם וגם מחזקת את הפרווה ומסייעת במניעת נשירה.

מזון סופר פרימיום – זהו סוג אחר של מזון יבש, אמנם נראה כמו סופר פרימיום של פחמימות ובשר, אך מכיל גם סוג של דגים כמו סרדינים או סלמון ואף מועשר בויטמינים ומינרלים המעשירים אותו בצורה משמעותית. ברור שזהו מזון הכלבים היקר והטוב ביותר וכמובן שיהיה הרבה יותר יקר להיכנס אליו.

מזון לכלבים בטעמים שונים

כמונו, לכלבים יש חוש טעם חד ומעדיפים טעמים שונים. כך תוכלו למצוא מזון לכלבים בטעמים שונים כמו כבש, עוף, סלמון ועוד. טעם האוכל מבוסס באופן טבעי על המרכיבים העיקריים של סוג מזון זה.

אם נראה לנו שהכלב נוטה לעודף משקל, עדיף בעדיפות ראשונה לבחור אוכל בעל אחוז שומן נמוך (זה בעיקר אומר צמצום סוגי בשר שומניים).

מזון לכלבים: חשוב לגוון!

נכון שחשוב מאוד להקפיד על תזונה נכונה ובריאה לכלב, שמשמעותה לרוב מזון יבש, אך חשוב גם לגוון מזונות אלו, בדיוק כמו שאנו רוצים ליהנות ממגוון וגיוון בתזונה שלנו.

אנחנו יכולים לשמח את הכלב שלנו מדי פעם על ידי מתן תוספת בשר או עוף או אפילו דגים. אינך צריך להרגיל את הכלב שלך לאף אחד מהתוספים הללו כי הם יקרים מאוד ועלולים להעמיס על התקציב שלך. גם אם נכפיל את כל התוספים הללו, הם עדיין עלולים להשפיע לרעה על בריאות הכלב שלך.

 

העובדות מראות כי בעת בחירת סוג המזון לכלבים, חשוב מאוד לוודא שהכלב יוכל ליהנות מאיכות חיים ובריאות אם המזון שהוא מקבל מותאם בדיוק לפי צרכיו ובהתאם לנתונים האישיים והפיזיולוגיים שלו. ..

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

בעיות אינסטלציה נפוצות שאפשר להימנע

גילוי בעיות אינסטלציה נפוצות והבנת אופני המניעה שלהן יכולים לחסוך זמן וכסף. כמו כן, בחירה נכונה של שירות אינסטלציה מתאים לפרויקט שלך היא מפתח להצלחה. 

איך תחפשו מאמרים אקדמיים בגוגל סקולר?

גוגל סקולר הפך לכלי הכרחי עבור חוקרים, אקדמאים וסטודנטים כאחד, המספק גישה למאגר עצום של מאמרים ופרסומים אקדמיים. עם יכולות החיפוש המתקדמות ומסד הנתונים הנרחב