איך לבחור בר קוקטיילים לחתונה באולם אירועים סגור?

מבוא:

בבואנו לבחור את המקום המושלם לחתונה, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים.

יש אנשים שאולי ירצו חתונה מסורתית יותר וירצו להתחתן בכנסייה או בבית הכנסת המקומיים שלהם. אחרים אולי יעדיפו משהו יותר לא שגרתי וירצו להתחתן מול קהל במועדון קומי.

אבל, אם אתם מחפשים מקום שיש בו גם את האינטימיות של מקום קטן וגם את הזוהר של משהו מפואר יותר, אז כדאי לשקול להזמין את החתונה שלך באחד מחמשת ברי הקוקטיילים הבאים:

-אולם הנשפים של אדיסון: זהו אחד ממקומות המסיבות החמים ביותר בעיר ניו יורק עם העיצוב האופנתי והאווירה האלגנטית שלו. הוא גם ממוקם בנוחות ליד תחנת פן כך שהאורחים יכולים לעשות את דרכם בקלות מחוץ לעיר.

-The Franklin Mortgage & Investment Company: הבר הזה ממוקם בפילדלפיה ומגיש משקאות מאז הסתיים האיסור. יש לו גם הרבה מקום לריקוד בשתי הקומות שלו עם חי

-למה חתונות קטנות הן נהדרות לטקס קוקטייל

אם אתם מחפשים בר קוקטיילים לחתונה שלכם, אולי תצטרכו לחפש אחד שלא נמצא באותו מקום כמו הטקס שלכם. הסיבה לכך היא שבר הקוקטיילים יהיה המקום בו יוכלו האורחים ליהנות ממשקאות במהלך קבלת הפנים.

הדרך הטובה ביותר למצוא בר קוקטיילים היא לשאול מישהו שיש לו חלל אירועים או אולם קייטרינג בקרבת מקום. הם יוכלו להמליץ על כמה ברים שאיתם עבדו בעבר ולדעת את איכות השירות שלהם.

אם אתה לא מכיר אף אחד, אז אתה יכול לחפש באינטרנט ביקורות על ברים ליד מיקומך. אתה רוצה לוודא שהם מסוקרים היטב ומוצאים חן בעיני לקוחות אחרים.

טקס קוקטייל הוא דרך מצוינת לחתונה קטנה עדיין לקיים טקס. זה יכול להיות אינטימי ואישי, וזה מושלם לחתונה בחוץ.

בר קוקטיילים יכול להיבחר על ידי בני הזוג כדי להתאים אישית את החתונה שלהם. הם יכולים לכלול את המשקאות האהובים עליהם בתפריט או שהם יכולים אפילו לתת לאורחים לבחור מה הם רוצים לשתות בבר הקוקטיילים.

-איך לבחור את סוג הבר הטוב ביותר לחתונה קטנה יותר

בחירת סוג הבר המתאים לחתונה קטנה יותר יכולה להיות משימה לא פשוטה. אבל, זה לא בלתי אפשרי. הנה כמה מהגורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת אחד:

– המקום: קחו בחשבון מה יש למקום להציע מבחינת אוכל ושתייה. חשוב לוודא שיש לכם מספיק מקום לבר, לפינת הישיבה ולרחבת הריקודים.

– התקציב: כדאי לקחת בחשבון כמה כסף הקצבת עבור שתייה ואוכל בחתונה שלך. זה יעזור לכם להחליט אם כדאי להשקיע בבר פרימיום או להסתפק במשהו משתלם יותר.

חתונה היא אחד הימים החשובים בחיי הזוגיות. זה יום שצריך להיות מושלם בכל היבט, וזה כולל את הבר.

סוג הבר שתבחר לחתונה שלך יהיה תלוי במספר גורמים, כולל הגודל והפריסה של המקום שלך, כמו גם התקציב שלך.

בחירת סוג הבר הטוב ביותר לחתונה קטנה יותר:
למידע נוסף בנושא של בר קוקטיילים למסיבת רווקות ואיך לבחור בר קוקטיילים לחתונה באולם אירועים סגור? יש להעיף מבט ב- tropicalevents.co.il

אם יש לכם יותר מ-100 אורחים בחתונה שלכם, סביר להניח שתזדקקו לבר קוקטיילים גדול יותר. עם זאת, אם יש לכם פחות מ-100 אנשים באירוע שלכם, ישנם סוגים רבים ושונים של ברים שיכולים לעבוד היטב עבורכם. לדוגמה, אם יש לך מקום מוגבל במקום שלך ואתה לא רוצה שיהיו לך תורים ארוכים מול הבר אז אולי כדאי לבדוק ברים בשירות עצמי או ברמנים שמגישים משקאות מאחורי השיש שלהם כדי שיוכלו ליצור אינטראקציה עם אורחים בזמן שהם מגישים

תפריט הבר

בחירת בר קוקטיילים לחתונה באולם אירועים סגור יכולה להיות קשה. אבל זה לא חייב להיות.

ישנם גורמים רבים ושונים שעליכם לקחת בחשבון בעת בחירת בר הקוקטיילים המתאים לחתונה שלכם. הגורם החשוב ביותר הוא התפריט, כי זה יקבע מה אתה יכול לשתות וכמה מגוון יהיה בהיצע.

בר קוקטיילים טוב צריך להציע מגוון של קוקטיילים, קוקטיילים ומשקאות חריפים. צריך להיות להם גם רשימת יינות נרחבת והם צריכים להגיש גם אוכל, כדי שהאורחים יוכלו ליהנות מחטיפים בזמן שהם שותים את הקוקטיילים שלהם.

בחירת בר קוקטיילים מתאים לחתונה היא משימה לא פשוטה. יש לקחת בחשבון גורמים רבים כמו התקציב, מספר האורחים וסוג המשקה אותו רוצים להגיש.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לברר איזה סוג של משקאות פופולריים באזור שלך. אם אתה גר בעיר שיש בה הרבה ברים, אז אתה יכול בקלות לגלות אילו ברים פופולריים בקרב המקומיים ובקרב התיירים.

-סוגים שונים של ברים שיש לקחת בחשבון, כולל הגדרות וסגנונות שונים

בחירת בר קוקטיילים עבור קבלת הפנים לחתונה היא כנראה אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו בעת תכנון היום הגדול שלכם. יש הרבה שיקולים לחשוב עליהם, והמקום יכתיב איזה סוג של בר אתה יכול לקבל.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להחליט אם אתה רוצה או לא בר שירות מלא שבו האורחים יכולים להזמין משקאות, או אם אתה רק רוצה בר מזומנים שבו האורחים משלמים עבור המשקאות שלהם. אם אתם עורכים אירוע רשמי עם הרבה קוקטיילים, אז שווה לשקול לשכור מישהו שיגיש ויערבב משקאות לאורחים שלכם. אם לא, אז זה בסדר שיהיה בר מזומנים.

לאחר מכן, שקול אם למקום יש הגבלות כלשהן לגבי סוג הבר שהם מאפשרים באתר. לדוגמה, מקומות מסוימים לא יאפשרו כלי זכוכית מכיוון שהם עלולים להישבר בקלות ולפגוע בריצוף או בריהוט – אם זה המקרה, שקול לרכוש כוסות פלסטיק במקום זאת כדי שיהיה פחות סיכון לשבירה!

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

בעיות אינסטלציה נפוצות שאפשר להימנע

גילוי בעיות אינסטלציה נפוצות והבנת אופני המניעה שלהן יכולים לחסוך זמן וכסף. כמו כן, בחירה נכונה של שירות אינסטלציה מתאים לפרויקט שלך היא מפתח להצלחה. 

איך תחפשו מאמרים אקדמיים בגוגל סקולר?

גוגל סקולר הפך לכלי הכרחי עבור חוקרים, אקדמאים וסטודנטים כאחד, המספק גישה למאגר עצום של מאמרים ופרסומים אקדמיים. עם יכולות החיפוש המתקדמות ומסד הנתונים הנרחב