הדפסה על מטריות , מטריות מעוצבות וממותגות

החורף בפתח וכדאי להצטייד במטרייה, מה עם מטריייה עם הדפס?

חברת טיקט מדפיסה על מגוון מטריות שונות ואיכותיות, הדפסות לכל צורך ושימוש

למה שווה בכלל לרכוש מטרייה איכותית? ועוד מטרייה עם הדפס?

הכי פשוט לרכוש מטרייה זולה, כזו שתשבר לאחר כמה שימושים בודדים ואז לרכוש עוד אחת ועוד אחת. כמות המטריות השבורות במהלך חודשי החורף שוברות שיאים. החוכמה היא לרכוש מטרייה אחת איכותית מלכתחילה ולהימנע ממטריות שלא באמת עושות את מה שהן נועדו בשבילן.

היום מטרייה איכותית יכולה להגיע עם הדפס משעשע ומצחיק כזה שירענן את החוויה החורפית, או הדפס עם לוגו לחברות ועסקים שיקדמו אותם, קידום אורגני ופשוט לכל עסק! הדפסה על מטרייה שווה במיוחד עבור כל שימוש שתבחרו.

איך לא חשבתם על זה קודם? בחברת "טיקט מיתוג" חשבו על זה עבורכם!

 

אז מה זו מטרייה איכותית?

חברת "טיקט מיתוג" לוקחים את זה כמה צעדים קדימה ומציעים מגוון דגמים של מטריות מעוצבות ואיכותיות הנפתחות בלחיצת כפתור אוטומטית, מטרייה מחליפה צבעים במגע עם הגשם, מטרייה מתהפכת ועוד מגוון גימיקים מקסימים ומעניינים, אך גימיקים כאלו בעלי איכות מירבית בסוג בד המטרייה, בד כפול המעניק חוזק וסיבי בד בטכנולוגיה חדשנית המעניקה למטרייה את היכולת להתמודד גם עם רוחות חזקות ומונעת משינוי הצורה של המטרייה.

 

הדפסה על מטריות עבור חברות ועסקים, מדוע הדפסה היא כלי מעולה לשיווק ופרסום?

מיתוג יכול להתבצע בכל מיני דרכים, בכל מיני סוגי הדפסה על מגוון מוצרים. כשמגיע החורף אל תוותרו על הדפסה על מטריות שתוכל לסייע בקידום החברה או העסק.

חברות וארגונים רבים בוחרים בהדפסת הלוגו על המטרייה, הדפסת לוגו החברה, העסק או הארגון על מטרייה כמו הדפסה על כל מוצר אחר משמר את זיכרון הלוגו עבור עבור לקוחות ואנשים.

חברות וארגונים רבים בוחרים להציע מטריות מודפסות עבור העובדים או הלקוחות. בטוח כבר נתקלתם באירועים וכנסים של חברות במהלך החורף שהציעו לכם מטרייה מודפסת וממותגת עם שם החברה, או קיבלתם מטרייה מודפסת בעת רכישת מוצר.

אם גם אתם מעוניינים  במיתוג חורפי שווה, צבעוני שידאג למיתוג של העסק שלכם גם בחודשים האפורים, חברת טיקט מבטיחה לכם הדפסים איכותיים עבור כל צורך.

 

אילו הדפסים קיימים?      

הדפסה על מטריות נעשית בכמה דרכים ומאפשרת מספר סוגי הדפסה בתקציבים שונים ומאפשרים לכל כיס, הדפסות צבעוניות או בצבע אחד.

סוגי ההדפסה מעניקים למטרייה את החזות והמיתוג הרצויים, חברת טיקט תדע לעשות זאת עבורכם בתיאום מושלם לצרכים שלכם ובעיצובים יפייפים.

 

הדפסה על מטרייה יכולה להיות הדפסה מוכרת ונפוצה למדי הניקראת הדפסת משי, זו היא הדפסה הנחשבת זולה ומתאימה בעיקר ללוגו בצבע אחד.

הדפסת סובלימציה גם היא נחשבת להדפסה נפוצה, והיא תתבצע על מטריות לבנות בלבד בשילוב לוגו צבעוני.

בחברת טיקט תמצאו גם את שיטת ההדפסה פלקס, שהיא שיטה פחות נפוצה ונעשית בטכניקה מסויימת המשלבת חום גבוה יחסית, ומאפשרת הדפסים על מטריות כהות עם לוגו בצבע אחיד או בכמה צבעים.

בנוסף, בחברת טיקט תגלו גם הדפסה חדישה, פופולרית וצוברת תאוצה והלא היא הדפסה דיגיטלית. החברה מתמחה גם בסוג הדפסה זה.

הדפסה דיגיטלית על מטריות מאפשרת הדפסה על מגוון סוגי מטריות ובכל הצבעים, ההדפסה נחשבת לאיכותית מאוד ויקרה ביחס לסוגי הדפסות אחרות.

 

אל תשכחו שהדפסה על מטריות יכולה לשמש לכל צורך וכמתנה שווה ומשעשעת!

מוצר חורפי כה סמלי והכרחי בימי החורף הוא מוצר שהרבה פעמים אנשים מוותרים בקלות על הרכישה ולא מתאמצים למצוא מטרייה טובה ואיכותית, שתשאיר אותם יבשים ועוד בטח כזו שלא תשבר להם.

 

כך שמעבר למיתוג והפרסום, אם אתם מחפשים מתנה חורפית שווה לצוות העובדים בחברה או הארגון, תנו לחברת טיקט לדאוג לכם למטריות שוות, מעוצבות ואיכותיות שישמחו את העובדים שלכם וישאירו אותם יבשים בדרך לעבודה!

 

לא רק, דרך רווחת בשימור לקוחות היא הענקת מוצר עם לוגו החברה, מטרייה עם הדפס החברה בהחלט נכנס לקטגוריית המוצרים המסיעיים בפרסום ובשימור לקוחות.

אם יש לכם עסק וחשבתם על מתנה נלווית בעת רכישה בעסק שלכם, מטרייה מודפסת היא דרך מקובלת ורעיון נהדר, הלקוחות בטוח יעריכו וישמחו.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

בעיות אינסטלציה נפוצות שאפשר להימנע

גילוי בעיות אינסטלציה נפוצות והבנת אופני המניעה שלהן יכולים לחסוך זמן וכסף. כמו כן, בחירה נכונה של שירות אינסטלציה מתאים לפרויקט שלך היא מפתח להצלחה. 

איך תחפשו מאמרים אקדמיים בגוגל סקולר?

גוגל סקולר הפך לכלי הכרחי עבור חוקרים, אקדמאים וסטודנטים כאחד, המספק גישה למאגר עצום של מאמרים ופרסומים אקדמיים. עם יכולות החיפוש המתקדמות ומסד הנתונים הנרחב