איפה אפשר להקים חנות וירטואלית?

החנות הוירטואלית התבססה על חנות פיזית שבה כל המותגים היו מופצים ב-100%, מותגים היו תמיד זמינים באותו מדף עם סט מחירים ספציפי, לא היו מודעות, מבצעים או קופונים, והיא לא יכלה פיזית לצרוך או לצרוך לקוחות . … אוכל בין טיולים. מכיוון שהחנות הוירטואלית משמשת לבחינת נושאים חדשים, קטגוריות מוצרים ופלחי צרכנים, ניתן להשוות את הנתונים שנאספו לביצועים בפועל של יוזמות שיווק. חוקרים יוצרים חנויות וירטואליות עבור כל מדינה ואזור תוך שימוש במוצרים מקומיים רלוונטיים, פריסות מדף ומטבעות.

תוכנית זו מספקת למוכרים מדדים ברורים לגבי החנות שלהם כמו אחוז מכירת מוצרים ביקורים בעמודים ונטישה של העגלה. כלי זה מאפשר לך להשוות בין מוצרים שונים ולדרג אותם על סמך מגמות מכירות, דירוג מתחרים (לדוגמה, אם יש הרבה חנויות אחרות שמוכרות את אותו מוצר) וכו'. כדי להפוך את הקניות בחנות שלך למהנה ולמצוא מוצרים בקלות. התאם אישית דפי קטגוריות מוצרים, כתוב תיאורי מוצרים מפורטים והעלה תמונות של מוצרים שיימכרו.

האפשרות הקלה להקמת חנות וירטואלית

תן למוצר שלך שם תחילה ואחריו תיאור מפורט, זה צריך להיות קל לזכור, קל להקליד ולקשר בבירור לאתר שלך – אם אתה יכול – נסה לקבל שם דומיין שעומד בקנה אחד עם שם החנות שלך – שם הדומיין הנכון לא רק יפנה אותם לחנות המקוונת שלך אלא גם יגביר את המודעות וההכרה למותג שלך.

אם אתה פותח חנות נישה (מכירת פוסטרים וינטג' למשל), אתה יכול גם לקבל פרסום חינם נוסף על ידי עבודה בקהילות ובפורומים מקוונים נישה. כשאתה פותח חנות מקוונת, נצל את היתרונות של שיווק במדיה חברתית במחיר סביר. לאחר שזיהיתם את מוצר הנישה והשוק שלכם ויודעים היכן אתם קונים אותו, הגיע הזמן לפתוח את החנות המקוונת שלכם.

אפשרות נוספת היא להשתמש בפלטפורמת מסחר אלקטרוני ולבנות את החנות המקוונת שלך בעצמך: פלטפורמות מסוימות, כמו Coi מקלות על תהליך בניית חנות וירטואלית ללא הרבה או ללא תמיכה למפתחים. הקמת נוכחות מקוונת לא צריכה להיות כסף או בזבוז זמן.

כדי ליצור את החנות שלך, תצטרך שם דומיין, אירוח אתרים ותעודת SSL. אתה יכול לבחור דומיין ישירות מ-Bluehost או לקנות אותו מאתר צד שלישי כמו GoDaddy. רוב ספקי האירוח (כולל Bluehost) הופכים את רישום הדומיין לחלק מתהליך הרישום בעת בחירת תוכנית אירוח.

העלות של פתיחת חנות וירטואלית תהיה תלויה בגודל החנות שלך ובבחירת פלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך. עם BigCommerce אתה יכול לפתוח חנות תחביבים עם קטלוג קטן של מוצרים החל מ-$29 לחודש.

לתוכניות אלה יש תבניות חנות מובנות כך שסוחרים יכולים בקלות להתאים את האתרים שלהם ללא כל ידע בקידוד או עיצוב גרפי. מוכרים יכולים גם להשתמש בתבניות עיצוב של חנות מקוונת שכבר מוגדרות למכשירים ניידים כך שהאתר שלהם תואם למכשירים.

בעלי חנויות מקוונות לא צריכים לדאוג לגבי כללי שוק המגבילים את מה שהם יכולים לפרסם בדפי מוצרים או בהודעות לקונים. צרכנים או משווקים יכולים ליצור אינטראקציה ישירה עם המוצרים והמותג בחנות באמצעות וידאו, טקסט וצ'אט.

בהתאם לסוג המוצר שאתה מוכר אמזון מציעה גם אפשרויות מקוונות שונות עבור צדדים שלישיים: חנויות Coi בטווח הביניים גובות 49.00 ש"ח לחודש, אך האפשרויות נעות בין 29.00 ש"ח לחודש לחנות הראשית ו-259.00 ש"ח לחודש. לחנויות בשירות מלא ותמיכה שיווקית. חבילת Coi חנות וירטואלית כוללת גם אפשרויות רישום גמישות, כלי התאמה אישית מוגבלים, דוחות חודשיים, אפשרויות חיפוש מלאי ויכולת קידום צולב של מוצרים אחרים עם המוצרים שאתה מוכר.

למה Coi היא הבחירה הנכונה לבניית חנות אינטרנטית

אתה יכול לנהל חנות מקוונת ללא מלאי על ידי משלוח סחורה ישירות אליהם לאחר שהכנת את אתר Coi שלך, אתה מוכן להוסיף מוצרים לחנות המקוונת שלך. כעת, כאשר יש לך חנות מקוונת מוכנה, סביר להניח שתרצה להתחיל להוסיף אלמנטים נפוצים נוספים לאתר האינטרנט שלך, כגון טופס יצירת קשר, דף מידע ועוד. אם כבר יש לך אתר אינטרנט (כמו אתר וורדפרס) ואתה רוצה להוסיף חנות מקוונת, כלים נוספים כמו Ecwid יהיו שימושיים.

אתר אינטרנט יכול לשמש כערוץ מכירה נוסף מקום להצגת מוצרים או סתם מקור מידע נוסף על העסק שלך. עם זאת, הוא משמש גם כערוץ תקשורת עם הלקוח שלך. בנוסף, הוא מציע מגוון רחב של שירותים ושיטות שלב אחר שלב קלות לאירוח המוצרים המקוונים ותוכנת עיבוד התשלומים שלך.

ציוד נקודת המכירה (POS) יכול לעזור לך להשתמש בחנות המקוונת שלך במיקום פיזי אבל לא כל פתרונות חנות וירטואלית תומכים בשיטת מכירה זו. בדרך כלל החוכמה היא למצוא מוצרים שיש להם רמה גבוהה למדי של ביקוש, אבל עם מעט יחסית חנויות מקוונות שמוכרות אותם (או יותר טוב אף אחת! זיהוי הנישה שלך ומציאת המוצרים הנכונים למכירה חיוניים להצלחת החנות המקוונת שלך.

אז הפוסט הזה לא עוסק רק בשימוש Shopify, Coi, WordPress או Squarespace כדי לבנות חנות מקוונת. אולי שקלת את הרעיון להקים חנות מקוונת במשך זמן מה, אבל קשה לדעת מאיפה להתחיל, במיוחד אם אתה חדש בתחום המסחר האלקטרוני.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

בעיות אינסטלציה נפוצות שאפשר להימנע

גילוי בעיות אינסטלציה נפוצות והבנת אופני המניעה שלהן יכולים לחסוך זמן וכסף. כמו כן, בחירה נכונה של שירות אינסטלציה מתאים לפרויקט שלך היא מפתח להצלחה. 

איך תחפשו מאמרים אקדמיים בגוגל סקולר?

גוגל סקולר הפך לכלי הכרחי עבור חוקרים, אקדמאים וסטודנטים כאחד, המספק גישה למאגר עצום של מאמרים ופרסומים אקדמיים. עם יכולות החיפוש המתקדמות ומסד הנתונים הנרחב

מתי צריך מנעולן בתל אביב?

 הזמינות של מנעולן מקצועי 24/7 חיונית לשמירה על ביטחונכם ועל רכושכם. במקרים רבים, תקלות במנעולים מתרחשות בשעות לא שגרתיות, ולכן חשוב שיהיה לכם מספר טלפון