כמה עולה דרופבוקס?

כותרת הבלוג:

Dropbox הוא שירות מבוסס ענן המציע למשתמשים את היכולת לאחסן ולגשת לקבצים מכל אחד מהמכשירים שלהם. השירות מספק 2GB של אחסון בחינם, עם תוכניות בתשלום זמינות למי שצריך יותר מקום.

Dropbox קיימת מאז 2007, והיא הפכה לאחד משירותי האחסון מבוססי הענן הפופולריים בעולם. זה גם אחד המשתלמים ביותר. עם תוכנית חינמית של 2GB ותוכניות בתשלום החל מ-$10 לחודש עבור שטח של 100GB, Dropbox היא בחירה מצוינת למי שמחפש דרך משתלמת לאחסן את הקבצים שלהם באינטרנט.

היסטוריה קצרה:

בשנת 2007, דרו יוסטון ואראש פרדוסי הקימו את דרופבוקס כדרך לשתף קבצים בין מחשבים והתקנים אחרים בפלטפורמות שונות. זה נקרא במקור "קבצים" אבל שונה ל"דרופבוקס" כי זה נשמע יותר כמו מה שהם רצו שהמוצר שלהם יעשה: "תפיל" קבצים לתיקיה במחשב שלך

מהי Dropbox וכיצד היא הופכת עסקים ליותר פרודוקטיביים?

Dropbox הוא שירות מבוסס ענן המאפשר למשתמשים ליצור, לשתף ולאחסן נתונים בענן. Dropbox הוא כלי נהדר לשימוש אישי אך יש לו גם יתרונות רבים לשימוש עסקי.

Dropbox הוא כלי פופולרי לעסקים מכיוון שהוא מציע מגוון רחב של תכונות שיעזרו להם להיות פרודוקטיביים יותר. ניתן להשתמש בו כדי לשתף קבצים בצורה מאובטחת ולשתף פעולה בפרויקטים עם חברי הצוות, כמו גם לאחסן מסמכים ולגשת אליהם מכל מקום עם חיבור לאינטרנט.

Dropbox גם מקלה על גישה לקבצים שלך במצב לא מקוון על ידי סנכרון אוטומטי של הקבצים במחשב או במכשיר הנייד שלך כשאתה במצב מקוון. זה אומר שאתה לא צריך לדאוג לאבד שום עבודה אם אינך מצליח לגשת לאינטרנט או שהמחשב שלך קורס.

Dropbox הוא שירות שיתוף ואחסון קבצים. הוא מציע אחסון בענן, סנכרון קבצים, ענן אישי ושיתוף פעולה לעסקים. Dropbox זמין ביותר מ-200 מדינות ברחבי העולם וביותר מ-20 שפות.

Dropbox לא רק מאפשר לך לאחסן את הקבצים שלך, אלא הוא גם עוזר לך לגשת אליהם מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט. זה אומר שאתה יכול לעבוד על הקבצים שלך מהבית, מבית הספר או אפילו בזמן נסיעה לחו"ל. Dropbox זמין גם למחשבי PC וגם למחשבי Mac וגם למכשירים ניידים כמו iOS, Android ו-Windows Phone.

ל-Dropbox יש ממשק קל לשימוש המאפשר לך לשתף קבצים עם אחרים פשוט על ידי גרירתם לתיקיה של האדם איתו אתה רוצה לשתף ולאחר מכן שליחת הזמנה בדוא"ל או קישור באמצעות הודעת טקסט או אתר מדיה חברתית. כמו פייסבוק או טוויטר. אתה יכול גם להשתמש בכפתור "שתף" בדפדפן שלך בעת צפייה בדף אינטרנט כדי להעלות אותו באופן מיידי ישירות ל-Dropbox מבלי צורך להוריד אותו

ההבדל בין תוכניות בסיסיות ופרו-דרופבוקס – המדריך האולטימטיבי לחנון הנתונים

Dropbox הוא שירות אחסון בענן המאפשר לך להעלות קבצים ולגשת אליהם מכל מקום. השירות מציע גם גרסה חינמית לשימוש אישי, אך היא מוגבלת לנפח אחסון של 2GB בלבד.

תוכנית Dropbox הבסיסית עולה $9.99 לחודש עבור 100GB של אחסון ותוכנית Pro Dropbox עולה $12.99 לחודש עבור 1TB של אחסון. זה אומר שאם אתה רוצה לשדרג את החשבון שלך מ-Basic ל-Pro, זה יעלה לך 3$ נוספים לחודש, או 36$ לשנה.

Dropbox מציעה שני סוגים של תוכניות חשבון: Basic ו-Pro. התוכנית הבסיסית זולה יותר מתוכנית ה-Pro רק ב-$9.99 לחודש לעומת 12.99$ לחודש בהתאמה, אבל מגיעה עם פחות קיבולת אחסון ב-100GB לעומת 1TB בהתאמה (זה אומר שאם אתה רוצה את אותה כמות שטח בשתי התוכניות, התוכנית הבסיסית יעלה לך 3$ נוספים בכל חודש). עם זאת, יש כמה תכונות שמגיעות

Dropbox Plus – התוכנית האידיאלית לעסקים קטנים?

Dropbox הוא שירות אחסון ענן פופולרי המציע מגוון תוכניות לאנשים שזקוקים לרמות שונות של שטח. תוכנית פלוס היא התוכנית האידיאלית לעסקים קטנים מכיוון שהיא מספקת די והותר מקום עבורם ועבור העובדים שלהם לאחסון הקבצים, התמונות, הסרטונים ומסמכים חשובים אחרים.

תוכנית Dropbox Plus היא התוכנית האידיאלית לעסקים קטנים מכיוון שהיא מספקת די והותר מקום עבורם ועבור העובדים שלהם לאחסון הקבצים, התמונות, הסרטונים ומסמכים חשובים אחרים. לא רק שהתוכנית הזו מציעה די והותר מקום, אלא שהיא גם מגיעה עם תכונות נוספות שעוזרות לבעלי עסקים לנהל את חשבון Dropbox שלהם בקלות.

Dropbox הוא אחד משירותי האחסון בענן הפופולריים ביותר הזמינים. זה מאפשר לך לאחסן ולשתף את הקבצים שלך מכל מקום עם חיבור לאינטרנט.

Dropbox Plus – התוכנית האידיאלית לעסקים קטנים?

תוכנית Drop Box הטובה ביותר, תוכנית Drop B לעסקים קטנים
בכדי לראות עוד פרטים נוספים בנושא של כמה עולה דרופבוקס? ניתן לגשת לאתר fly-guy.club

כתיבת תוכן Fly Guy

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

בעיות אינסטלציה נפוצות שאפשר להימנע

גילוי בעיות אינסטלציה נפוצות והבנת אופני המניעה שלהן יכולים לחסוך זמן וכסף. כמו כן, בחירה נכונה של שירות אינסטלציה מתאים לפרויקט שלך היא מפתח להצלחה. 

איך תחפשו מאמרים אקדמיים בגוגל סקולר?

גוגל סקולר הפך לכלי הכרחי עבור חוקרים, אקדמאים וסטודנטים כאחד, המספק גישה למאגר עצום של מאמרים ופרסומים אקדמיים. עם יכולות החיפוש המתקדמות ומסד הנתונים הנרחב

מתי צריך מנעולן בתל אביב?

 הזמינות של מנעולן מקצועי 24/7 חיונית לשמירה על ביטחונכם ועל רכושכם. במקרים רבים, תקלות במנעולים מתרחשות בשעות לא שגרתיות, ולכן חשוב שיהיה לכם מספר טלפון