קידום אתרים אורגני באמצעות פרסום כתבות באתרים גדולים ומובילים , איך עושים את זה נכון ולמה כדאי להשקיע בזה ?

ככל שעובר הזמן, קידום אתרים אורגני(SEO)  דורש יצירתיות מחשבתית, פעילות אלגורימתית יעילה, ובעיקר שימוש

בכמה אמצעים בו זמנית על מנת ליצור סל שופע של קידום אורגני איכותי. הפעם נתעכב על מרכיב חשוב שנמצא בשימוש רחב בקידום אתרים בשנת 2022,

וככל הנראה יהיה רלוונטי עוד הרבה בהמשך- כתבות באתרים גדולים.

 

אם נניח לרגע שקידום אורגני הוא נהר גדול העובר בין כמה כפרים וערים ולבסוף נשפך אל הים הגדול, ולרגע נדמה את הרשת (web) לים הגדול, ושם בים יש אתרים גדולים ומובילים, ולרגע גם נזכור שנהר הרי לא נוצר יש מאין, הוא אוסף של ערוצי נחלים, פלגי מים, מים תת-קרקעיים שכולם יחד נשפכים אליו, מזינים וממלאים אותו ונותנים לו את הבמה להיות הנהר הגדול, ובלעדיהם הוא לא היה מתממש. כך בדיוק בלי הנהר, הרשת, הים הגדול, לא היה יודע לייצר את כל היצורים הנפלאים החיים בתוכו, האתרים הגדולים והקטנים כאחד.

קידום אתרים אורגני לא יכול להתקיים ללא עזרתם של ערוצי המים השונים, כלים לקידום אתרים אורגני, הקיימים לרשותינו.

כיום ישנן דרכים רבות לעסוק בקידום אורגני, הדרך רווחת ומאפשרת לעוסקים בדבר לבחור את הערוצים והכלים ככל העולה על רוחם, אם כי שילוב כלים הוא תמיד מתכון מעולה.

לצורך העניין, נתרכז בכלי הקידום פרסום כתבות תוכן באתרים חזקים ומובילים, זה הוא יהיה ערוץ מים גדול במיוחד עבור אתרים גדולים אלו וכלי מעולה לקידום אורגני יעיל, וכזה שמראה תוצאות.

 

אז מה הסוד הגדול בפרסום של כתבות באתרים גדולים שנותן כזו קפיצת מדרגה לקידום אורגני?

אילו אתרים נחשבים לאתרים גדולים? האם זה באמת שווה את הכסף והמאמץ?

 

ובכן אין באמת סוד גדול, הנוסחה היא די פשוטה, אך כזו שדורשת ניסיון, השקעה, ואולי כדאי יהיה גם להתחשב בכמות פרסום הכתבות ומשך זמן הפרסום.

פרסום כתבות באתרים גדולים, משמע להשתמש בפלטפורמה, אתר מוביל, עבור קידום ופרסום תוכן שיווקי עבור אתר הבית או העסק אותו מעוניינים לקדם, במטרה להגיע לחשיפה גדולה יותר באמצעות אתר שכבר נחשב 'גדול ורץ', על מנת להגדיל את הטראפיק באתר הבית/העסק שלכם.

ואיך עושים זאת?

דרך פלטפורמות שונות וחברות העוסקות בקידום תוכן שיווקי ופרסום כתבות ומציעות פרסום וקידום.

לכל אתר בו תרצו לפרסם את התוכן שלכם יש תעריפים שונים, תלוי עד כמה הם פופולרים ומובילים במנוע החיפוש של גוגל.

תתצטרכו כמובן כתבה או מאמר כתובים היטב, מעניינים ומסקרנים מספיק, אם לא תדעו לעשות זאת בעצמכם, תמיד תוכלו כמובן למצוא כותבי תוכן שיווקי מקצועיים.

מהרגע בו הכתבה שלכם מפורסמת באתר גדול ומוביל, התוכן השיווקי חשוף לקהל גדול יותר ממה שבדרך כלל אתר הבית או העסק שלכם חשוף אליו, וכך למעשה נוצר קישור אלגנטי ומזמין אל האתר שלכם אותו אתם מעוניינים לקדם, פוטנציאל משמעותי לחשיפה גדולה וכניסות רבות יותר.

 

אילו אתרים נחשבים גדולים ומובילים ולמה כדאי לנו לשווק ולפרסם דרכם כתבות?

שאלה טובה, אתרים מובילים הם שירות נהדר ל-SEO שאוהב ומעריך את האורגניות שלו.  

אתרים גדולים ומובילים הם לרוב אתרים חדשותיים, כמו ynet  או mako  למשל, אתרים שכך או כך כמות הכניסות היומיות אליהן הן בהחלט נהר שוטף, כתבה ממומנת באתרים אלו מעניקה אמינות רבה בשם הפלטפורמה הידועה והמובילה שהם מחזיקים בה, יש לאתרים אלו גולשים קובעים, וגולשים אלו לרוב נכנסים לזמן ממושך ונחשפים למגוון מדורים ותכנים בתחום האקטואליה, הבידור וכד', כך שישנה סבירות גבוהה לא רק לחשיפת התוכן שלכם, אלא גם להתעניינות ממושכת וכניסה לאתר הבית שלכם.

התשובה לשם מה זה טוב, היא ברורה מאליה, פרסום כתבות באתרים חזקים ומובילים הוכיח ועדיין מוכיח כי הוא כלי יעיל בקידום אתרים אורגני שיכול לסייע המון בקידום אתרי עסקים אחרים, שלעיתים זקוקים רק לדחיפה קטנה ויעילה, דרך אח גדול ומוכר יותר- אתר מוביל, חדושתי, אקטואלי, בידורי כזה או אחר.

בנוסף, לרוב הכתבות המופרסמות באתרים המובילים ייראו ויוצגו תוך כדי גלילה באופן חלק, נקי ואלגנטי, כאילו תמיד היו שם והם חלק בלתי נפרד מתצוגת פלטפורמת האתר, מה שמעניק לקוראים תחושה נוספת של אמינות כלפיי התוכן המשווק ודרך נעימה יותר להיחשף אל תוכן שיווקי, להבדיל ממודעות קופצות ובאנרים למשל.

 

אז האם זה שווה את הכסף והמאמץ?

כן, האמת שכן, כשזה נעשה נכון.

ואיך לעשות את זה נכון ושזה אכן יעבוד לטובת הקידום האורגני של האתר שלכם?

זה דורש מיומנות, היכרות עם אתרים מובילים, ועזרה של אנשי מקצוע העוסקים בקידום אתרים אורגני ובקידום תוכן שיווקי.

תחילה בחרו בפלטפורמה או חברה מנוסה היודעת כיצד לעשות זאת עבורכם. וודאו שהכתבה כתובה טוב, באופן קריא, מעניין ומושך, השקיעו בכותב תוכן מקצועי אם צריך.

בחרו את האתר המוביל בו תרצו לפרסם על פי מספר פרמטרים, כגון בחירת אתר מוביל ע"י מידת הפופלריות שלו, לאילו קהלים הוא בדרך כלל פונה, תדאגו לתקציב פרסום שרלונטי לכם, בהתאם לגודל העסק שלכם ועד כמה הוא צפוי ועתיד לגדול.

קידום אתרים ע"י פרסום כתבות באתרים חדושתיים יכול להיות כלי אפקטיבי ומקפצה טובה עבור האתר והעסק שלכם, הרי שהים הגדול, האתרים המובילים, נהנים וזקוקים גם לישויות יחסית קטנות אליהם, המעניקים עוד תוכן ועוד עניין לפלטפורמה שלהם וכמובן קישור וחיבור אל האתר שלכם, winwin עבור כל העוסקים בדבר.

 

 

 

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

בעיות אינסטלציה נפוצות שאפשר להימנע

גילוי בעיות אינסטלציה נפוצות והבנת אופני המניעה שלהן יכולים לחסוך זמן וכסף. כמו כן, בחירה נכונה של שירות אינסטלציה מתאים לפרויקט שלך היא מפתח להצלחה. 

איך תחפשו מאמרים אקדמיים בגוגל סקולר?

גוגל סקולר הפך לכלי הכרחי עבור חוקרים, אקדמאים וסטודנטים כאחד, המספק גישה למאגר עצום של מאמרים ופרסומים אקדמיים. עם יכולות החיפוש המתקדמות ומסד הנתונים הנרחב

מתי צריך מנעולן בתל אביב?

 הזמינות של מנעולן מקצועי 24/7 חיונית לשמירה על ביטחונכם ועל רכושכם. במקרים רבים, תקלות במנעולים מתרחשות בשעות לא שגרתיות, ולכן חשוב שיהיה לכם מספר טלפון